در لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور، اعتبارات یارانه‌ای مسکن مهر در بخش‌های تخفیف عوارض گمرکی، زیرساخت و یارانه سود تسهیلات مجموعا ۵۰۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با لایحه بودجه سال ۹۲ حدود پنج درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۲۵۶۷۶
یارانه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای مسکن مهر در بودجه ۹۳

اعتبارات مسکن مهر در بودجه سال آینده کل کشور در تخفیف عوارض پروانه، حمایت‌های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی مسکن مهر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

در یکی دیگر از بندهای لایحه بودجه سال ۹۳ اعتبار زیرساخت مسکن مهر (سهم دولت) ۲۰۰ میلیارد تومان و یارانه سود تسهیلات مسکن مهر نیز ۱۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

این در حالی است که در لایحه بودجه سال ۹۲ اعتبارات مسکن مهر در تخفیف عوارض پروانه، حمایت‌های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی ۲۵۰ میلیارد تومان، زیرساخت مسکن مهر سهم دولت ۱۶۶ میلیارد تومان و یارانه سود تسهیلات مسکن مهر نیز ۱۰۹ میلیون تومان بوده است.

اعتبار مسکن مهر در تخفیف عوارض پروانه، حمایت‌های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی لایحه بودجه سال ۹۳ در مقایسه با لایحه بودجه سال‌جاری ۲۰ درصد کاهش یافته است.

اعتبار مسکن مهر در زیرساخت (سهم دولت) در لایحه بودجه سال ۹۳ در مقایسه با لایحه بودجه سال‌جاری ۱۷ درصد افزایش یافته است. مقایسه میزان اعتبار یارانه سود تسهیلات مسکن مهر در دو لایحه بودجه سال‌های ۹۲ و ۹۳ حاکی از آن است که دولت یازدهم این اعتبار را حدود هشت درصد کاهش داده است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها