تنها در هواپیما

یک مسافر هواپیما در شهر «هیوستونِ» ایالت تگزاس که به دلیل خستگی زیاد در طول پرواز به خواب رفته بود وقتی چشم باز کرد خود را تنها و محبوس در هواپیما دید.
کد خبر: ۶۲۴۰۶۲
تنها در هواپیما

تام واگونر، مسافر محبوس شده در این هواپیما می‌گوید: وقتی از خواب بیدار شدم و دیدم تنها در هواپیما گیر افتاده‌ام با دوستم تماس گرفتم تا مرا از این مخمصه نجات دهد. دوستم ابتدا تصور کرد با او شوخی می‌کنم اما بالاخره توانستم او را قانع کنم که راست می‌گویم و در هواپیما گیر افتاده‌ام و از او خواستم به من کمک کند.

به دنبال گزارش این موضوع، مسئولان فرودگاه، فردی را برای کنترل هواپیمایی که در پارکینگ فرودگاه توقف کرده بود فرستادند و او پس از حدود نیم ساعت توانست «واگونر» را پیدا کند.

واگونر می‌گوید: اگر من در آن وضعیت دچار یک مشکل پزشکی یا حمله قلبی شده بودم چه کسی پاسخگو بود؟ به همین راحتی هواپیما را خاموش می‌کنید و یک نفر هم داخل آن جا می‌ماند؟

وی که از «لوئیزیانا» عازم «کالیفرنیا» بوده در طول پرواز به دلیل خستگی به خواب می‌رود و متوجه پیاده شدن مسافران و خدمه هواپیما نمی‌شود.

شرکت هواپیمایی مسئول این پرواز ضمن عذرخواهی از «واگونر» اعلام کرد که در حال تحقیق درباره علت جا ماندن این مسافر در داخل هواپیما است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها