جسد پسر جوان بیرون کشیده شد

مرگ کارگر افغانی زیر خروار‌ها خاک + عکس

تخریب 3 ساختمان به خاطر گودبرداری غیر اصولی

گودبرداری غیر اصولی باعث تخریب 3 ساختمان سه طبقه در مجاور محل گودبرداری در شهر ری شد.
کد خبر: ۶۲۲۹۱۳
تخریب 3 ساختمان به خاطر گودبرداری غیر اصولی

جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر به مهر گفت: این حادثه ساعت 10 صبح پنج شنبه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شدکه ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 را به محل حادثه در میدان شهر ری اعزام کرد.

وی افزود: دریک قطعه زمینی به وسعت 500 مترمربع برای ساخت بنای جدید به عمق 6 مترگودبرداری شده بود که براثر سست شدن دیواره های خاکی جانبی محل گودبراری، ناگهان 3 ساختمان سه طبقه که درمجاورت این محل قرار داشت فروریخت.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه درجریان این حادثه به علت نبودن ساکنان در داخل این ساختمانها که از واحد های موجود درآنها به عنوان اداری و پزشکی استفاده می شد، به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

سخنگوی آتش نشانی اظهار داشت: امدادگران آتش نشانی با کسب اطلاعات در خصوص حضور نداشتن افراد دیگر در زیر آوار، محل را کاملا ایمن سازی کرده و سپس به منظور پشگیری از حوادث دیگر، در خصوص تردد نکردن افراد دراطراف این ملک، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنین و مالکان ارائه کردند.

وی گودبرداری غیر اصولی را علل بروز این حادثه دانست و اضافه کرد: البته برای انجام تحقیقات بیشتر هم اکنون کارشناسان آتش نشانی تهران درحال بررسی آن هستند.

ملکی تصریح کرد: با شروع عملیات گود برداری در این محل کارشناسان آتش نشانی 3 بار این مکان را مورد بازدید قراردادند که با توجه به خطر ریزش ساختمان های اطراف دستور تخلیه این ساختمان ها در یک ماه گذشته به ساکنان داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها