سایه خطر بر سر جانشین سر آلکس

منچستر با مویس به هیچ جا نمی رسد

روزنامه تایمز انگلستان با افشای تدوین یک گزارش 332 صفحه ای از عملکرد فرگوسن، نوشت که دیوید مویس در منچستریونایتد به هیچ جا نمی رسد.
کد خبر: ۶۲۲۸۲۰
منچستر با مویس به هیچ جا نمی رسد

سایت جام جم ورزشی- بر اساس گزارش تایمز این گزارش 332 صفحه ای چهار سال پیش در خود باشگاه منچستر تدوین شده است که در آن پیش بینی شده با توجه به تاثیرات بسیار زیاد فرگوسن در مدت 27 سال حضور در منچستریونایتد سرمربی بعدی این باشگاه نمی تواند خود را از  بند این تاثیرات رها کند و در نتیجه نمی تواند در این باشگاه موفق شود. پس از شکست خانگی یک بر صفر منچستریونایتد مقابل اورتون فشارها بر روی مویس سرمربی کنونی این تیم بیشتر شده است، این مربی پیش از این دیدار اظهار داشته بود که بازگشتش به اورتون یعنی تیم سابقش هیچ بعید نیست. در بخشی از این گزارش آورده شده است : "تمامی اعضای باشگاه منچستریونایتد به شکل عجیبی به فرگوسن وابسته شده اند. ما می توانیم بهترین بازیکنان دنیا را به اینجا بیاوریم، می توانیم بعد مالی خود را در سال های آینده باز هم تقویت کنیم اما هرگز نمی توانیم مثل فرگوسن مربی به باشگاه بیاوریم. "

دیوید مویس هم اکنون تحت فشار زیادی قرار دارد و برخی از رسانه ها به این اشاره کرده اند که این اولین و آخرین فصل دیوید مویس در منچستریونایتد به عنوان سرمربی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها