فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز به مناسبت 15 آذرماه سالروز شهادت شهیدسرلشکر خلبان کشوری هوانیروز را نگین درخشنده هشت سال دفاع مقدس برشمرد.
کد خبر: ۶۲۲۷۵۲
هوا نیروز نگین درخشنده هشت سال دفاع مقدس

سرهنگ خلبان عبدالرضا خدادادی در پیامی به مناسبت  15 آذر ماه روز هوانیروز و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای این نیرو، گفت: تاریخ ایران اسلامی خاطرات نبرد حماسه آفرین رزمندگانی چون شهید کشوری را در اوراق زرین خود به یادگار خواهد داشت تا در هر عصری آن را به عنوان پر افتخارترین و ارزشمندترین میراث قهرمانان به نسل های آینده ایران زمین تقدیم کند.

وی افزود: شکی نیست که نسل امروزی ما با داشتن خلبانان  قهرمانی مانند شهید کشوری، شیرودی و آبیل، به یاری قادر متعال همواره مانند نگینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.باید بر پدران و مادران غیرتمندی که فرزندان شایسته ای را برای دفاع از تمامیت ارضی وطن عزیزمان ایران و حفظ نظام جمهوری اسلامی تربیت کره اند، درود فرستاد.

سرهنگ خلبان خدادادی اظهارکرد: هوانیروز هم مانند سایر یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل از آغاز جنگ تحمیلی در مقابله با خود فروختگان نفوذی غرب کشور و در طول 8سال دفاع مقدس با دشمنان قسم خورده انقلاب و هم زمان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در جنوب و شرق کشور با رشادت و دلاوری های خلبانان و مهندسان فنی نقش به سزایی را ایفا کرده و افتخارجاودانی برای این یگان قهرمان به ارمغان آوردند.

فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز افزود: امروز نیز به حول و قوه الهی با رهنمودهای فرمانده معظم کل قواو تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با عظم و اراده ای راسخ و صلابتی آهنین آماده است که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به پیروی از ولایت، از خاک و میهن خود تا سرحد جان در مقابله دشمنان دون جانفشانی کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
عبداله شفیعی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
۰
۰
یک نظامی به تمام عیار یک اسطوره تاریخ به خود نخواهد دید مرد تکرار نشدنی درود بر سرهنگ دلیر هوانیروز عبدالرضا خدادادی

نیازمندی ها