غیبت جمشیدیان و نوری در دیدار با سپاهان

صالح:صحبت‌های لاوره غیر حرفه‌ای و کذب بود

لژیونر ایرانی امیدوار به حضور مجدد در دسته اول اسپانیا

شجاعی: پیشنهادهای لالیگایی ژانویه از راه می رسد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران ترجیح می دهد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تیم های ضعیف همگروه شویم تا شانس صعود به مرحله بعد را پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۲۱۹۱۶
شجاعی: پیشنهادهای لالیگایی ژانویه از راه می رسد

سایت جام جم ورزشی- مسعود شجاعی هافبک ملی پوش تیم دسته دومی لاس پالماس اسپانیا که در تیمش به یکی از مهره های فیکس و تاثیر گذار تبدیل شده امروز گفت و گویی مفصل با ایسنا انجام داده که البته خلاصه ای از گفت و گو پیش روی شماست:

* زمان زیادی نمی‌توانیم در کنار هم دیگر باشیم فکر می‌کنم توانستیم از فرصت 10 روزه خیلی خوب استفاده کنیم. تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد به هماهنگی برسیم. یکی از اهداف اصلی ما این بود که با تمرینات بیشتر به نظم بیشتری در زمین دست پیدا کنیم.

*فکر می‌کنم نتیجه‌ این تلاش را در دیدار با تایلند و لبنان دیدیم. با این حال می‌توانیم خیلی بهتر از این‌ها باشیم. جا برای بهتر شدن داریم. البته مساله اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه با تیم‌های مطرح هم برای هماهنگی و نظم تیمی ایران برای حضور در جام جهانی نیز اهمیت زیادی دارد.

*مطمئنا هر چقدر با بازیکنان دیگر در کنار هم بازی و تمرین کنیم هماهنگ تر می شویم. در کنار این مساله من در بازی‌های باشگاهی هم در تمام بازی‌ها به طور کامل بازی کرده‌ام و توانسته‌ام تمرینات منظمی را پشت سر بگذارم.

* در جام جهانی همه حریفان سخت و دشوار هستند. آنها حتما خوب و قابل احترام بودند که پا به جام جهانی گذاشته‌اند. اما به هر حال از نظر آمار اگر بخواهم بگویم نظر من این است که با تیم‌هایی روبرو شویم که آمار ضعیف‌تری داشته باشند و بازیکنان سرشناسی در تیم‌هایشان حضور نداشته باشند.

* لاس پالماس  امسال با جذب هشت بازیکن جدید این دیدگاه و هدف را دنبال می‌کند که جزو تیم‌های بالای جدول باشد. در این هفته‌های اخیر نیز توانستیم به هدفمان نزدیک شویم. هر چند که می‌دانیم بازی‌های زیادی را پیش‌رو داریم و مهم این است که در این لیگ خیلی طولانی بتوانیم عملکرد خوب و متداومی داشته باشیم.

*فکر می‌کنم این هفته‌ سه امتیاز خیلی مهمی را برابر ساراگوسا از دست دادیم. با پیروزی در این بازی می‌توانستیم به رده دوم جدول بیاییم و همین که اختلاف امتیازمان را با تیم‌های پایین جدول زیاد کنیم. به هر حال آن بازی تمام شده و همه تمرکز ما را روی این گذاشته‌ایم که تا بتوانیم در هفته‌های بعد نتایج خوبی را کسب کنیم.

*دیدار این هفته ما مقابل تنه ریف برای باشگاه و هواداران و همچنین بازیکنان بسیار مهم است و مثل همه داربی‌های دنیا اهمیت و حساس است. متاسفانه در بازی گذشته ما دو بازیکن اصلی ما مصدوم شدند و من هم با توجه به کارت زردی که گرفتم نمی‌توانم برابر تنریف حاضر شوم.

*غیبت من و دو بازیکن مصدوم را به دو بازیکن آسیب دیده گذشته اضافه کنید و با این شرایط تیم ما پنج بازیکن خود را در اختیار ندارد. با این حال بازیکنان خیلی خوبی در تیم هستند که می‌توانند بازی کنند و جای نگرانی نیست.

*مطمئنا پیشنهادهایی لالیگایی در آستانه فصل نقل و انتقالات ژانویه می‌رسد و با توجه به این که در قرارداد من بندی است که می‌توانم در صورت داشتن پیشنهاد خوب از تیم های لیگایی جدا شوم.

* همه تمرکزم را بر روی بازی‌های پیش‌رو گذاشتم و الان هم می گویم که از صمیم قلب از اینجا و تیم جدیدم خیلی راضی‌ام و اگر پیشنهاد یا مساله دیگری وجود داشته باشد باید بین باشگاه و مدیر برنامه‌هایم آقای افاضلی باشد و من اصلا نمی‌خواهم تمرکز خود را از دست بدهم. در حال حاضر موفقیت تیم برایم اهمیت دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها