یکی از دختران که فریب متهم را خورده، پس از تهدید به انتشار تصاویرش اقدام به خودکشی کرد

متهم عکس دختران را در اینترنت منتشر می‌کرد

رئیس پلیس فتای استان فارس از خودکشی ناکام یک دختر هفده ساله پس از تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی خبر داد .
کد خبر: ۶۲۱۷۹۲

به گـــزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی در این بـــاره گفت: در پی شکایت خانواده دختر هفده ساله‌ای که دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های شیراز است، پرونده‌ای تشکیل و معلوم شد شخصی از طریق اینترنت و با جلب اعتماد، عکس‌های شخصی فرزندشان را سرقت و با تهدید به انتشار آنها در اینترنت و ایجاد مشکلات روحی، قصد سوءاستفاده از وی را داشته که در نهایت دختر نوجوان اقدام به خودکشی می‌کند و در یک قدمی مرگ از سوی خانواده‌اش نجات می‌یابد.

وی افزود: پس از ارجاع این پرونده به پلیس فتا، کارآگاهان با شناسایی متهم به نام نوید، مواردی از ارتباط او با افراد دیگری نیز در فضای مجازی به دست آورده و وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس خاطرنشان کرد: در تحقیق از متهم مشخص شد، وی در فضای مجازی اعتماد کاربران و شاکی را جلب و با ارسال تصاویر جعلی از خودش، آنها را برای ارسال عکس‌ها و اطلاعات شخصی‌شان ترغیب و در نهایت سعی می‌کرده با تهدید به انتشار تصاویرشان در فضای مجازی، به نیت شوم خود دست یابد .

رئیس پلیس فتای استان فارس با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا، از خانواده‌ها خواست درباره دام‌های هولناکی که از سوی افراد سودجو در اینترنت و در چت روم برای فرزندانشان پهن شده است به آنها هشدار‌های لازم را بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها