ظرفیت نمایشگاه مطبوعات تکمیل شد

مدیرعامل موسسه مجری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تکمیل همه ظرفیت مصلی برای برپایی بیستمین دوره این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۶۳۶
ظرفیت نمایشگاه مطبوعات تکمیل شد

محمدرضا احمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران گفت: موعد ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه مدتی است به پایان رسیده و کارهای مربوط به شرکت مطبوعات و رسانه‌ها در نمایشگاه بیستم انجام شده که بر این اساس همه فضای مصلی از سوی رسانه‌های مختلف رزرو شده است.

وی افزود: ثبت نام عیناً همانند پارسال انجام شده و با توجه به اینکه ابتدا قرار بود در زمان معمول هر ساله (آبان) برگزار شود، در همان روزهای ابتدایی ثبت نام، با استقبال بیش از حد برای شرکت در این نمایشگاه مواجه بودیم.

به گفته مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشرآوران که مجری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌هاست، تعداد قابل توجهی از موسسات مطبوعاتی، انجمن‌ها و کانون‌های صنفی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و نشریات دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و همچنین نمایندگی مطبوعات تخصصی خارجی که فعالیت آنها با مشاغل مطبوعاتی مرتبط است، در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور دارند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 28 بهمن تا چهارم اسفند در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار خواهد شد.

در شرایط مقررات این دوره از نمایشگاه مطبوعات آمده است:

1ـ فضای نمایشگاه برای مؤسسه‌های مطبوعاتی 24 مترمربع، برای روزنامه‌ها و سایر نشریات 12 مترمربع، برای خبرگزاری‌ها 24 مترمربع و برای پایگاه های اطلاع رسانی 12 مترمربع در نظر گرفته شده است.

2ـ فضاها به ازای هر مترمربع 400 هزار ریال و اضافه متراژ درخواستی به ازای هر مترمربع 750 هزار ریال محاسبه و واگذار می‌شود.

3ـ تزئین فضای غرفه‌ها و تأمین سایر لوازم و مواد مصرفی به عهده غرفه‌داران است.

4ـ غرفه‌ها بر اساس موضوعی تعیین می‌شوند.

همچنین بر اساس این گزارش، در ایام برگزاری دوره بیستم این نمایشگاه، جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم برپا خواهد شد.

زمان آماده‌سازی و تحویل غرفه‌های این نمایشگاه، 23 تا 27 بهمن تعیین شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها