گزیده سرمقاله روزنامه‌های صبح پنجشنبه

هزار نکته در گزارشی 100 روزه

رئیس رسانه ملی:

اشکالات اجرای ۳ نفره را به دفتر رئیس جمهور گفته بودم

رئیس رسانه ملی خطاب به سه مجری گزارش صد روزه رئیس‌جمهور گفت: انتقادهای زیادی که از جناح‌های مختلف به شما وارد شد، بدون اطلاع از پشت صحنه این گفت‌وگو بوده است و این انتقادها از ارزش و جایگاه شما در رسانه ملی نمی‌کاهد.
کد خبر: ۶۲۱۲۲۴
اشکالات اجرای ۳ نفره را به دفتر رئیس جمهور گفته بودم

به گزارش جام جم آنلاین از حوزه ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا شهیدی فر، محمود احمدی افزادی و خانم ندا سپانلو مجریان برنامه «گزارش صد روزه رئیس جمهور» در دیدار با رئیس رسانه ملی گزارشی از فرآیند هماهنگی مسئولان مختلف نهاد رئیس جمهور با آنان برای اجرای این برنامه را ارائه دادند.

رئیس رسانه ملی با تشکر از آنان، گفت: رئیس دفتر محترم ریاست جمهوری مجوز حضور شما در این گفتگو را از من اخذ کرده بود البته در خصوص ترکیب افراد و اشکالات وارد بر اجرای 3 نفره برای یک برنامه یک طرفه و صرفاً گزارشی، نظر مشورتی به آنان داده بودم.

مهندس عزت الله ضرغامی افزود: انتقادهای زیادی که از جناح های مختلف به شما وارد شد، بدون اطلاع از پشت صحنه و هدف گذاری خاص برای این گفتگو بوده است و این انتقادها از ارزش و جایگاه شما در رسانه ملی نمی کاهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
به نظر اینجانب در این مصاحبه زنده تلوزیونی مجری از درد دل مردم طبقه پایین را ازرئیس جمهور سوال نكردند آیا ایشان برای مردم كم درآمد چه كاری كردند فقط به انرژی هسته ای پرداختند
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
آقای روحانی گزارش عملكرد كدام دولت را ارائه داد؟!
پوزی
Poland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
اصلا گزارش عملكرد دولت نبود............انتقاد ازدولت قبلی بود.رئیس جمهور كارهایی كه انجام داده بگوید

نیازمندی ها