بر اساس اعلام آنچلوتی

فالکائو-رئال منتفی شد

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نه نانی از منچستر می رود نه راموس از رئال

بحث بر سر خرید و فروش بازیکنان در باشگاه های لیگ برتر به اوج رسیده است. فعلا مهم ترین اخبار بحث بر سر انتقال فالکائو از موناکو به چلسی است.
کد خبر: ۶۲۱۱۸۴
نه نانی از منچستر می رود نه راموس از رئال

سایت جام جم ورزشی- باشگاه چلسی در تلاش برای خرید این مهاجم گلزن و کلمبیایی است. البته بنزما هم در تیررس آرسنال قرار دارد، همانطور که رئال به دنبال سوارز لیورپولی، بارسلونا به دنبال داوید لوییز بارسلونایی ، منچستر به دنبال ویدال یوونتوسی و آرسنال به دنبال کاوانی موناکویی است. دو خبر اخیر مربوط به نقل و انتقالات را با هم مرور می کنیم:

تکذیب فروش راموس

سرخیو راموس بازیکن اسپانیایی  رئال مادرید اخیرا اختلافاتی با رییس این باشگاه پیدا کرده است تا شایعات زیادی درباره فروش او به گوش برسد.

اختلافات پرس رییس باشگاه رئال با راموس آنچنان عمیق شده است که بازیکن اسپانیایی چند روز پیش حتی از سلام کردن به پرس خودداری کرد و رو برگرداند. با وجود اینکه گفته می شد به دلیل این اختلافات این بازیکن به زودی به تیم دیگری منتقل می شد سخنگوی باشگاه رئال همه چیز را تکذیب کرد. بر اساس این تکذیبیه راموس تا پایان مدت قراردادش در جمع قوهای سپید مادرید باقی می ماند .

 

مخالفت با جدایی نانی

بیش از شش ماه است که نانی هافبک پرتغالی منچستریونایتد قصد جدایی از این تیم را دارد و مشتریان زیادی هم در سرتاسر اروپا داشت اما باشگاه قرمز پوش منچستری عاقبت رسما اعلام کرد که تصمیمی برای فروش او ندارند.

منتفی شدن فروش نانی به درخواست دیوید مویس سرمربی منچستری ها برمی گردد که مسئولان باشگاه خواسته اجازه جدایی این بازیکن را ندهند. مویس در این باره گفت: من فکر می کنم نانی اکنون در شرایطی به سر می برد که تا اوج فاصله ای دارد. او روند رو به رشدی دارد که اگر از جمع جدا شود این روند متوقف می شود و او را در تیم جدیدش با مشکل روبرو می کند. وی تصریح کرد: نانی عالی است و من گاهی اوقات از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی او متعجب می شود. این بازیکن در لیگ قهرمانان این فصل می تواند یک ستاره باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها