مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع)، از اختصاص وام یکصد میلیون تومانی برای افراد و یا شرکت هایی که چند نفر را در مشاغل خانگی زیرپوشش قرار دهند، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۸۴۲
وام ۱۰۰ میلیونی قرض الحسنه به مشاغل خانگی

مهدی حسین نژاد در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان این نوع تسهیلات بانکی از امروز آغاز شده است، گفت: برای اجرای این طرح ، 200 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی کارمزد طرح حمایت از پشتیبانان مشاغل خانگی را 4 درصد دانست و افزود: در مدت 15 روز مدارک افرادی که به عنوان پشتیبان مشاغل خانگی ثبت نام کنند، شناسایی ، ارزیابی و اعلام نتیجه خواهد شد.

وی درباره چگونگی جذب کارکنان مشاغل خانگی گفت: افرادی که در سامانه مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کرده اند در اولویت انتخاب صندوق مهر امام رضا (ع) قرار می گیرند.

حسین نژاد با بیان اینکه اختصاص وام مشاغل خانگی بر اساس رویکرد جدید حمایت از پشتیبانان طراحی شده است، افزود: پشتیبانان مشاغل خانگی افرادی هستند که توانایی افزایش ظرفیت تولیدی را دارند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع)، داشتن کسب و کار را برای پشتیبانان ضروری دانست و گفت: در مرحله نخست اختصاص وام 100 میلیون تومانی به ازای هر نفر فعال در مشاغل خانگی پنج میلیون تومان پرداخت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها