تخفیف 25 درصدی برای بازدیدکنندگان

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گشایش یافت

طی مدت زمان فعالیت سید‌عباس صالحی در معاونت فرهنگی مطالبات ناشران که در صف نخست امور انجامی قرار گرفته است محقق شده و یک میلیارد تومان از مطالبات ناشران پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۰۴۶۹
یک میلیارد تومان از مطالبات ناشران پرداخت شد

 معاون فرهنگی وزارت ارشاد در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه از بدهی 64 میلیارد تومانی معاونت فرهنگی خبر داده و گفته بود: ناشران در صف نخست پرداخت بدهی قرار دارند.

وی گفته بود، طبیعی است که بحث مالی اهمیت زیادی دارد و مقدورات مالی ما بسیار مهم است. در این زمینه نباید به اعتبارات امسال، طلب‌ها و بدهی‌ها فکر کنیم. طلب که نداریم، اما در مورد بدهی‌ها طبق گزارشی که تیم قبلی معاونت که در حال حاضر نیز با ما کار می‌کنند، به ما داده‌اند، همین الآن معاونت فرهنگی 64 میلیارد تومان بدهی دارد؛ در فضایی که این 64 میلیارد تومان بر اثر توافق‌نامه‌ها و تعهداتی که از سال‌های 88 تا 91 رقم خورده، نباید فعالیت کنیم. بخش زیادی از مسائل ما در این زمینه مربوط به قول‌هایی است که وزیر و معاونت پیشین داده‌ و رفته‌اند. نباید قول شخصیت‌ها، بعد از رفتن آن‌ها، مورد بی‌توجهی قرار بگیرد، چرا که این‌ها تعهد هستند و از لحاظ حقوقی قابل پی‌گیری محسوب می‌شوند.

 طی مدت زمان فعالیت سید عباس صالحی در معاونت فرهنگی آنچه از دوره پیشین به ارث رسیده در حال سامان یافتن است، در این راستا مطالبات ناشران که در صف نخست امور انجامی قرار گرفته است محقق شده و یک میلیارد تومان از مطالبات ناشران پرداخت شده است.

همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی این خبر را تائید و از پرداخت این میزان مطالبات ناشران خبر داد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها