آیت الله مکارم شیرازی در دیدار ظریف:

از رویکرد هسته ای دولت یازدهم حمایت می کنیم

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار وزیر امور خارجه با وی گفت: از مذاکرات هسته ای و رویکرد دولت یازدهم در این زمینه حمایت می کنیم.
کد خبر: ۶۲۰۳۰۸
از رویکرد هسته ای دولت یازدهم حمایت می کنیم

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز جمعه هنگام دیدار وزیر امور خارجه با وی بر تلاش و رایزنی وزارت امور خارجه با کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای اسلامی برای همکاری های بیشتر تاکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین خواستار وحدت جهان اسلام شد و از مسوولان وزارت خارجه خواست که برای شکل گیری این وحدت تلاش کنند.

وی گفت: ضرورت دارد که وزارت امور خارجه و مسوولان عالیرتبه آن در جهت خنثی سازی شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تلاش کنند.

در ابتدای این دیدار وزیر امور خارجه در سخنانی رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم در موضوعات منطقه ای و بین المللی را تشریح کرد.

محمد جواد ظریف همچنین به تشریح دستاوردهای گروه مذاکره کننده هسته ای ایران در گفت وگو با گروه 3+3 پرداخت.

همچنین وزیر امور خارجه در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ، ایشان را در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای گفتگوهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 و همچنین موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی قرار داد.

آیت الله صافی گلپایگانی بر حفظ حقوق و منافع مردم  و عزت نظام اسلامی تاکید کرد.

وی از تلاش‌های هیئت مذاکره کننده تقدیر و تشکر کرد و با ابراز خرسندی، اظهار امیدواری کرد نتایج این توافق برای کشور و مردم شریف ایران و منطقه بسیار سودمند باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: انشاء الله این توفیقات ادامه داشته باشد و با حفظ حقوق و منافع مردم، عزت و سربلندی کشور اسلامی بیشتر شود.

دکتر ظریف در ابتدای دیدارهای خود با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم نیز دیدار و از موزه آیت الله سیستانی دیدن کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها