پایان سریال زورگیری در خودروی پراید

تبهکاران چاقو به دست دستگیر شدند + عکس

کشف 135 فقره سرقت در استان البرز

انهدام باند سارقان داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو و کشف 135 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۵۴۴
انهدام باند سارقان داخل خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی گفت: ماموران گشت کلانتری 15 رجایی شهر هنگام گشت زنی در بلوار مؤذن به یکدستگاه خودروی پراید با چهار نفر سرنشین (سه نفر مرد ویک نفر زن) مظنون شدند که با استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت در آبان ماه می باشد.

وی افزود: سرنشینان خودرو پس از صدور دستور ایست ماموران از محل متواری شدند که پس از طی مسافتی خودرو متوقف و سه سرنشین مرد آن متواری شدند اما سرنشین زن به نام «نسیم - ق» دستگیر شد.

سرهنگ گل صباحی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازجویی از وی مکان اختفای متهمان فراری شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی همدستان وی به نام های «میلاد - ح»، «سلیم - س»، «امید - پ» به عنوان سارق و «جواد - ش» به عنوان مالخر دستگیر شدند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 135 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده مهرشهر، باغستان و شاهین ویلا اعتراف کرده و در خصوص نحوه و شگرد سرقت ها اذعان داشتند که بیشتر سرقت ها را از خودروهای پراید که از سیستم ایمنی پایینی برخوردار بوده و سرقت از آنها سهل الوصول تر بود انجام می دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: سارقان که معمولا متشکل از یک نفر مرد ویک نفر زن بودند در ساعات پایانی شب به محله هایی که اکثر خودروها داخل کوچه پارک بوده به صورت پیاده مراجعه وبا استفاده از یک کلید دست ساز مخصوص خودروهای پراید مدل 85 به پایین پس از باز کردن درب خودرو و در صورتی که خودرو روشن می شد آنرا به یکی دو کوچه پایین تر انتقال داده و وسایل آنرا سرقت کرده و خودرو را رها می کردند و اگر خودرو روشن نمی شد در همان محل، وسایلی از قبیل ضبط ، زاپاس، باند و... را به سرقت می بردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها