رییس سازمان بسیج مستضعفین:

صحبت از تهدید برای ما خنده‌دار است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسائل دیپلماسی سرجای خود و انرژی هسته‌یی هم تنها یک مساله مردم است، اما مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۷۸۵۷
صحبت از تهدید برای ما خنده‌دار است

سردار محمدرضا نقدی سخنران پیش از نماز جمعه تهران با تبریک فرارسیدن سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج تشکلی است که آن را شجره طیبه می‌نامند؛ ریشه آن در زمین و برگ و بال آن در آسمان‌هاست.

وی با اشاره به تاکید‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره ضروت وجود بسیج، گفت: همیشه بهترین‌ وصف‌ها را از امام بزرگوار شنیده‌ایم و هیچ چیز مثل این نهاد از طرف ولایت امر تجلیل نشده است. ولی‌امر این نهاد را موجب امید مردم و ترس دشمنان نامیده‌اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آرزوی بزرگ امام خمینی(ره) تشکیل بسیج 20 میلیونی بود، امروز این آرزو محقق شده و از مرز 20 میلیون بسیجی سازمان‌یافته نیز عبور کرده‌ایم. البته همان‌طور که ولی‌امر گفته‌اند همه دلدادگان نظام جمهوری اسلامی بسیجی هستند اما از آن عده آن‌چه ما توانسته‌ایم سازمان‌یابی کنیم و با شماره ملی مشخص برای برنامه‌های معینی در دستور کار نظام قرار دارند از مرز 20 میلیون هم گذشته است.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلای تهران، گفت: در اجتماع بزرگی که چند روز پیش دیدید از سرتاسر کشور 50 هزار فرمانده نیز به حضور امام وقت رسیدند که خودش نشانه بزرگی از عظمت بسیج است.

وی خطاب به دشمنان گفت: 30 سال پیش که بسیج فراخوان داد به تعداد جمعیتی که امسال در مصلا شاهدش بودید نه به عنوان سپاه محمد(ص) بلکه همه به عنوان رزمنده معمولی آمده بودند، 30 سال ما را تهدید‌ کردید، تحریم کردید و هر فشاری که خواستید بر ما آوردید. امروز می‌بینید که تنها به اندازه آن جمعیتی که 30 سال پیش آمدند فرمانده داریم. حواس‌تان را جمع کنید که اگر هرکدام از این فرمانده‌هان یک گردان هم بیاورد و با استکبار بجنگند تا آن را از صحنه روزگار پاک نکنند از پا نمی‌نشیند.

نقدی خطاب به دشمنان ادامه داد: حساب کار خودتان را بکنید، اگر این فرمانده‌ها اذن به فرمان جهاد را بگیرند مستکبری را بر روی زمین نمی‌گذارند. هشدار ما به آنانی است که هر روز ما را تهدید می‌کنند. این بسیجیان همان افرادی هستند که خدا در قرآن فرموده یک نفرش برابر 10 نفر است، پس صحبت از تهدید برای ما خنده‌دار است زمانی که چنین پشتوانه عظیم بسیجی وجود دارد.

وی با تاکید بر حضور بسیج در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: این نیروی عظیم اسلامی آماده است تا در همه عرصه‌های به نظام جمهوری اسلامی کمک کند. تنوع فعالیت این نهاد مقدس به خوبی آشکار است. همان‌طور که می‌دانید فردا شاهد بهره‌برداری از هزار سالن ورزشی خواهیم بود که توسط بسیجیان در طی یک سال با کمترین امکانات ساخته شده است.

وی همچنین ادامه داد: از اول امسال تا به حال با کمک بسیجیان هزاران طرح اقتصادی مقاومتی به راه افتاده است. همچنین هنرمندان و نخبگان بسیجی را داریم که پیشتازان عرصه‌های فعالیت خود هستند، خواهران بسیجی را داریم که با امر به معروف توانسته‌اند خواهرانی که به حجاب اهمیت نمی‌دهند را راهنمایی کنند. این‌ها از جمله عرصه‌هایی است که بسیج در آن حضور دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت و استحکام نیروهای داخلی برای حل مشکلات ادامه داد: به همین جهت بنده از همه دست‌اندرکاران و مدیران کشور می‌خواهم که از این موهبت الهی و این نیروهای قوی استفاده کنند؛ چراکه امروز می‌بینیم این نیروها و تشکل قوام یافته است و هر بسیجی در حال تعالی معنوی با مسائل روز کشور مثل سیاست و اقتصاد نیز آشنایی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بسیج برای خنثی کردن همه تهدید‌ها در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آماده است تا با همه قوا به کمک دولتمردان بیاید و به امید خدا پیروزی‌های بزرگی را رقم بزند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
۰
۰
منتظر ندای رهبری میمانیم وای بحال اسرائیل 2تیپ از لرستان روستای گرجی اماده جهاد هستیم خانواده دهقان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها