رییس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

جذب 20 هزار استاد دکتری تا سال 96

با رأی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی

میرزاده رسما رئیس دانشگاه آزاد شد

اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی در جلسه امشب به ریاست رئیس‌جمهور به میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد رأی دادند.
کد خبر: ۶۱۷۲۶۲
میرزاده رسما رئیس دانشگاه آزاد شد

به گزارش  فارس، شورایعالی انقلاب فرهنگی امشب به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد که در این جلسه حمید میرزاده با رأی اعضای شورا به طور رسمی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد منصوب شد.

شایان ذکر است، حمید میرزاده متولد سال 1329 سیرجان و استاد تمام دانشکده مهندسی پلیمر و دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته طراحی و ساخت کامپوزیت‌ها بر پایه پلی‌استر و الیاف کنف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 57 و مدرک دکتری تخصصی خود در رشته بررسی زیست‌سازگاری الاستومر EPR پیوند خورده با هیدروژن‌ها به کمک اشعه لیزر را از‌ دانشگاه نیوساوت ولز (UNSW) استرالیا دریافت کرد.

وی در سال‌ 1359 تا 1360 فرماندار سیرجان، در سال‌های 1360 تا 1364 استاندار کرمان، در سال‌های 1364 تا 1368 معاون اجرایی نخست‌وزیر، در سال‌های 1368 تا 1374 معاون اجرایی رئیس‌جمهور، در سال‌های 1374 تا 1376 معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، از سال 1386 تاکنون دبیر و عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و از سال 1386 تاکنون عضو هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.

حمید میرزاده در سال 1386 با دعوت هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد و دبیر این هیئت درآمد.

میرزاده عضو هیات علمی دانشگاه کرمان، استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، استاد وابسته دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران را در پرونده کاری خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها