نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

دانش‌آموزان به صورت گلخانه‌ای تربیت می‌شوند

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان:

شرایط تربیتی کشور را با نگاه متفکرانه می‎توان بهبود بخشید

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان گفت: با نگاه متفکرانه و با طراوت می‎توان شرایط تربیتی کشور را بهبود بخشید.
کد خبر: ۶۱۶۲۰۰
شرایط تربیتی کشور را با نگاه متفکرانه می‎توان بهبود بخشید

حجت‎الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج‎علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان در جمع مسئولان این اتحادیه اظهار داشت: این اتحادیه نهادی انقلابی با حضور جوانانی متعهد که مطیع ولایت هستند تا کنون منشأ کارهای خیری در فعالیت‌های آموزشی شده است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی جوانان برومندی تربیت شده‎اند که در مسیر الهی گام برداشته‌اند و امروز نیز نهادهای انقلابی در هدایت آینده‎سازان بسیار مؤثر عمل کرده‎اند.

حجت‎الاسلام و المسلمین حاج‎علی اکبری بیان داشت: در دوره‎ای زندگی می‎کنیم که با حاکمیت ولایت فقیه اسلام و اهلش عزیز شده و نفاق، ذلیل شده است و همه باید قدردان نظام باشیم و در صیانت از ارزش‌ها گام برداریم.

وی یادآور شد: برای رسیدن به نقطۀ ایده‎آل فاصله داریم اما دستاوردهای زیادی هم داشته‎ایم که با تداوم مسیر درست می‎توان به اهداف تعیین شده دست یافت.

وی تصریح کرد: کسانی که اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان عضو هستند بدانند که این حضور لطف الهی است و باید از فرصت به دست آمده برای خودسازی و هدایت جوانان دیگر استفاده مطلوب کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان گفت: انجمن‎های اسلامی کانون توفیق الهی است و فرصت لازم را برای هنرمندی و دعوت جوانان با ایجاد جاذبه‎های دینی فراهم کرده که امیدوارم اعضای اتحادیه با تقویت باورهای دینی در مسیر ارزش‌ها حرکت کنند.

وی با تجلیل از شخصیت حضرت امام راحل گفت: در شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جاذبه‎ای بود که میلیونها نفر را جذب کرد که این کار با رفتار، گفتار  و شخصیت اسلامی و دینی محق شد و امروز هم مقام معظم رهبری با همین جاذبۀ الهی توانسته‎اند با هدایت انقلاب اسلامی مسیر امام را ادامه دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان اظهار داشت: با نگاه متفکرانه و با طراوت می‎توان شرایط تربیتی کشور را بهبود بخشید و با سرمایه‌های ارزشمندی که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی داریم می‎توانیم در تعلیم و تربیت کشور منشأ خدمات مؤثری شویم.

وی تأکید کرد: اگر جوانان را توسط جوانان متعهد هدایت و راهنمایی کنیم می‎توان مسیر درست را با مقبولیت بیشتری ترویج کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها