کارشناس ارشد مسایل افغاستان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

آبی که برای کشت فساد جمع آوری می شود/ کابل آب های بالا دستی به روی ایران را بسته است

مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست خوزستان با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به مدیریت تالاب‌ها، تاکید کرد: در حالت بسیار خوش‌بینانه، شاید تنها 20 درصد از 78 میلیارد تومان اعتبار در طول برنامه 5 ساله محقق و تخصیص شود.
کد خبر: ۶۱۲۳۲۶
تامین حق‌آبه تالاب‌های شادگان و هورالعظیم

 احمدرضا لاهیجان‌زاده در دومین دوره آموزشی مدیریت زیست‌بوم تالاب‌های کشور که امروز(یک‌شنبه) در اهواز برگزار شد، با بیان این که باید از استان‌ها برنامه خواسته شود تا با این برنامه‌ها بتوان تالاب‌ها را به خوبی احیاء کرد و انتظار است که در توزیع بودجه در این بخش نیز سلیقه‌ای عمل نشده و از توزیع سلیقه‌ای بودجه‌ها جلوگیری شود، اظهار کرد: باید رویکرد اساسی برای شرکت در دوره‌های توانمندسازی در نظر گرفته شود و اگر مدیریت تالاب‌ها به صورت یک برنامه سیاست‌گذاری شود، دیگر حضور استان‌ها در این دوره‌ها اختیاری نبوده، بلکه الزامی است.

لاهیجان‌زاده توضیح داد: در بحث انتقال آب رودخانه به تالاب شادگان، موفق شدیم حق‌آبه تالاب را دریافت کنیم و در خرداد 93 نیز دوباره انتقال آب به این تالاب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان آب و برق مکلف شده 10 متر مکعب آب به عنوان حد پایه، برای تالاب‌های هورالعظیم و شادگان حق‌آبه در نظر بگیرد تا حق‌آبه این تالاب‌ها تامین شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها