رییس پلیس پایتخت خبر داد:

بازداشت 59 شرور در تهران

سردار ساجدی نیا، صبح امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور به دستگیری 59 تن از اراذل و اوباش شهر تهران در پنجمین مرحله از طرح برخورد با مخلان نظم اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۱۶۰
بازداشت 59 شرور در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای پنجمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت جامعه در پایتخت، گفت: در این طرح که طی 24 ساعت گذشته انجام شده، 59 تن از اراذل و اوباش معروف شهر تهران شناسایی و بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور بنابر درخواست شهروندان به اجرا در آمده است، افزود: این عملیات که از سوی ماموران پایگاه های پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و پلیس آگاهی پایتخت انجام شد، تعدادی از متهمان در خلال درگیری مسلحانه با ماموران با اقتدار و سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اشرار محل خاصی برای انجام اعمال مجرمانه خود ندارند، اظهار کرد:متهمان دستگیر شده در محله های مختلف شهر تهران اقدام به شرارت و عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کردند و تعدادی از آنها نیز در حاشیه تهران مخفی شده بودند که با اقدامات پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

سردار ساجدی‌نیا افزود: این طرح مستمر بوده و تا زمانی که رضایت و آرامش شهروندان را جلب و تامین کند ادامه خواهد داشت و تا زمانی که این اراذل و اوباش اقدام به هنجارشکنی کنند، طرح به قوت خود ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در میان اراذل و اوباش دستگیر شده متهمی به چشم می خورد که آزار و اذیت افراد کم سن و سال را در کارنامه اعمال مجرمانه خود دارد، یادآور شد: این فرد پس از دستگیری به مقام قضایی ارجاع و تصویرش منتشر می شود تا شهروندان برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه اجرای طرح امنیت محله محور و به خصوص طرح برخورد با اراذل و اوباش منجر به کاهش 52 درصدی اوباشگری طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شده، تاکید کرد:در طرح شب گذشته نیز بیش از 90درصد اشرار در کمتر از 24 ساعت با اقدام هماهنگ ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و یکی پس از دیگری بازداشت شدند.

رییس پلیس پایتخت در پایان با بیان اینکه در ماه های محرم الحرام و صفر میزان وقوع جرائم در سطح پایتخت کاهش می یابد، اظهار کرد: در همه ایام، پلیس نظارت کافی بر اراذل دستگیر شده را پس از آزادی دارد و این افراد شناسنامه دار به پایگاه های ما احضار می شوند و تحت کنترل قرار می گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها