کشف 10 تُن لواشک و آلوچه غیربهداشتی

مردی که با راه‌اندازی یک کارگاه در شهرک امام حسین‌(ع) شهرستان بهارستان در غرب استان تهران، لواشک، آلوچه و آبنبات غیربهداشتی تهیه کرده و به نام یک شرکت معتبر به فروش می‌رساند، دستگیر و کارگاهش پلمب شد.
کد خبر: ۶۱۱۶۴۶
کشف 10 تُن لواشک و آلوچه غیربهداشتی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره به خبرنگار ما گفت: چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی این شهر در پی گزارش مردمی اطلاع یافتند مردی در شهرک امام حسین (ع) کارگاه تهیه و تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی راه‌اندازی کرده و فعالیت می‌کند.

وی افزود: ماموران کلانتری 19 با کنترل این مکان و اطمینان از فعالیت متهم، با هماهنگی قضایی وارد کارگاه شده و بیش از 10 تن آلوچه، آبنبات و لواشک غیربهداشتی و 90 هزار برچسب را که متعلق به یک شرکت معتبر بوده و جعل شده، کشف و ضبط کردند. پس از پلمب این کارگاه ، صاحب آن نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: متهم در بازجویی به جرمش اعتراف و عنوان کرد از چند ماه پیش با راه‌اندازی این کارگاه و استخدام افراد بیکار، آلوچه، لواشک و آبنبات غیربهداشتی تهیه می‌کرده و با برجسب‌های جعلی به نام یک شرکت معتبر این مواد خوراکی را در بازار می‌فروخته و قصد داشته 10 تن آلوچه، آبنبات و لواشک غیربهداشتی را بزودی وارد بازار کند که ناکام مانده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات از وی در حالی ادامه دارد که مواد خوراکی فاسد و تقلبی مکشوفه نیز امحا شده است.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها