فراخوان برای حضور حماسی مردم در مراسم 13 آبان

تظاهرات13آبان قدرت چانه‌زنی هسته‌ای را افزایش می‌دهد

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم :

شعارهای13 آبان برگرفته از روح استکبار ستیزی است

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم با بیان اینکه در مناسبات ایران و آمریکا اتفاق خاصی صورت نگرفته است که شعارهای هر ساله روز 13 آبان تحت تاثیر قرار دهد،گفت: شعار های 13 آبان برگرفته از روح استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۱۱۴۷۴
شعارهای13 آبان برگرفته از روح استکبار ستیزی است

بیژن مقدم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله  13 آبان، تصریح کرد: مردم ایران هر ساله با مشت‌های گره زده در تظاهرات روز 13 آبان شرکت می‌کنند و این امر  نشانه هوشیاری مردم این مرزو بوم است و به همین علت با توجه به اینکه تغییر رویکردی در سیاست‌های سران  آْمریکایی  با ملت شریف ایران تاکنون مشاهده نشده است به هیچ وجه مناسباتی همچون روز 13 آبان تغییر رویکرد نمی‌دهد.

وی ادامه داد: مردم شهید‌پرور ایران همواره نشان داده‌اند که پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و از همین رو برای حفظ این ارزش‌ها اینگونه مناسبت‌ها از جمله روز 13 آبان را هر ساله با نظم و شکوه بیشتری برگزار می‌کنند.

مقدم افزود: روز 13 آبان سال‌هاست که به بهترین شکل ممکن در سرتاسر کشورمان برگزار می‌شود و نمی‌توان به خاطر یک روابط دیپلماتیک از جمله این روابط گفت‌وگوی تلفنی این نوع شعارها را که زاده در فطرت استکبار‌ستیزی مردم ایران دارد را تغییر داد زیرا در رابطه مافی‌بین ایران و آمریکا اتفاق خاصی نیفتاده است و روابط همان روابط گذشته است.

مدیر مسئول روزنامه جام جم با بیان اینکه در مناسبات ایران و آمریکا اتفاق خاصی صورت نگرفته است که شعارهای هرساله روز 13 آبان تحت تاثیر قرار دهد، افزود: شعارهای 13 آبان برگرفته از روح استکبار ستیزی ملت ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها