نجات مرد اعدامی از قصاص

قتل همسر سابق با 47 ضربه چاقو

مرد اعدامی که همسر سابق خود را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم به 8 سال حبس محکوم شد.
کد خبر: ۶۰۹۸۶۹
قتل همسر سابق با 47 ضربه چاقو

در این پرونده محمود متهم است در تاریخ 17 آذرماه سال 84 همسر سابق خود را با 47 ضربه چاقو به قتل رسانده است.

روز حادثه همسایه های متهم وقتی متوجه صدای درگیری از داخل خانه آن ها شدند موضوع را به پلیس اطلاع دادند. در ادامه تیمی از ماموران کلانتری در محل درگیری حاضر شده و با پیکر غرق در خون زن جوان به نام زهرا رو به رو شدند.

محمود در صحنه درگیری دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

مرد جوان در بازجویی ها با اعتراف به قتل همسرش گفت: چهار سال قبل به خاطر اختلافاتی که با زهرا داشتم از او جدا شدم. به خاطر این که همسرم رفتار خوبی نداشت از او خواسته بودم به دیدن فرزندانمان نیاید. روز حادثه وقتی به خانه آمدم زهرا مشغول بازی با فرزندانم بود که در یک لحظه عصبانی شده و از او خواستم خانه را ترک کند. او هم وسایل خانه را به طرفم پرت کرد.  از آشپزخانه چاقویی برداشته و با 47 ضربه زهرا را به قتل رساندم.

محمود پس از محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور تایید شد. در حالی که مرد همسر کش در یک قدمی چوبه دار قرار داشت اولیای دم با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند.

صبح امروز مرد جنایتکار از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهامش گفت: من در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و حالا از کار خود پشیمان هستم.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و محمود را از جنبه عمومی جرم به هشت سال زندان محکوم کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها