آخرین جزئیات از عمره دانشجویی

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهی از فردا، یکشنبه پنجم آبان خبر داد و جزییات سهمیه بندی گروه های مختلف در اعزام های امسال را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۰۹۵۱۱
آخرین جزئیات از عمره دانشجویی

سیدمحمدرضا فقیهی گفت: متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهی می توانند از فردا، به مدت 10 روز برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.com مراجعه کنند.

وی سهمیه اختصاص یافته به عمره دانشگاهیان در سال تحصیلی جاری را 17 هزار نفر ذکر کرد و گفت: این سهمیه برای اعزام دو هزار نفر از اعضای هیات علمی و 15 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های کشور درنظر گرفته شده است.

فقیهی با یادآوری این که امسال هم اعزام های عمره دانشگاهیان در سه گروه شامل اعضای هیات علمی، دانشجویان مجرد پسر و دانشجویان متاهل صورت می گیرد، اظهار داشت: تعداد هشت هزار و 600 سهمیه برای اعزام دانشجویان متاهل و شش هزار و 400 سهمیه برای اعزام دانشجویان مجرد پسر به سفر زیارتی عمره مفرده امسال اختصاص یافته است.

سهم دانشگاه های مختلف از اعزام های عمره امسال

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به سهم 33 درصدی دانشگاه آزاد اسلامی در عمره دانشگاهیان امسال اشاره کرد و گفت: هشت درصد سهمیه نیز به دانشجویان دانشگاه های وزارت بهداشت، بیش از 37 درصد به دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و زیرمجموعه های آن تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 20 درصد سهمیه عمره دانشگاهیان امسال نیز به بخش «سایر» اختصاص یافته است، توضیح داد: به عنوان مثال شش کاروان را برای بنیاد ملی نخبگان درنظر گرفته ایم تا این بنیاد، سهمیه را بین دانشجویان نخبه عضو توزیع کند.

قرعه کشی عمره دانشگاهی، 19 و 20 آبان انجام می شود

به گفته فقیهی، قرعه کشی اینترنتی عمره دانشگاهی در روزهای 19 و 20 آبان از طریق سامانه اینترنتی لبیک انجام و اسامی نفرات اصلی و ذخیره اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان پیشنهادی ستاد عمره دانشگاهیان برای اعزام متقاضیان در این مرحله، از اوایل اسفند سال 92 تا پایان اردیبهشت سال 93 است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بنیا مین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
لطفا چه مداركی برای ثبت نام لازم است را در سا یت بزنید
سحر سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
تاریخ دقیق اعزام دانشجویان متاهل رو كی اعلام میكنید؟ انتخاب كاروان به عهده ستاد عمره دانشجویی است یا به عهده خود دانشجویان؟ اگه به عهده ستاد است چه تاریخی زمان اعزام رو اعلام میكنند؟ طی قرعه كشی انجام میشه؟ در چه تاریخی؟
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها