معاون آستان قدس رضوی خبر داد:

حرم رضوی آماده پذیرایی از زائران نوروزی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از تشرف 4 میلیون زائر در دهه ولایت و یک میلیون و 500 هزار تشرف در شب و روز عید سعید غدیر به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۱۹۸
تشرف 4 میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در دهه ولایت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمود ممتاز اظهار داشت: در ایام باشکوه دهه ولایت و با توجه به تشرف بالغ بر چهار میلیون نفر به اماکن متبرکه رضوی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای در رابطه با ارتقاء نظم، امنیت و آرامش انجام شد.

وی افزود: در این ایام همچنین با افزایش میزان حضور نیروها نسبت به غبارروبی، شستشو و حفظ بهداشت ویژه کلیه صحن‌ها و رواق های مبارکه حرم مطهر رضوی اقدام شد.

ممتاز تصریح کرد: خدمات صندلی چرخدار و زائربرها، خدمات امدادی ویژه با تقویت پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، ارائه خدمات فرش، توزیع دعوت‌نامه در مراکز اقامتی سطح شهر و ارائه خدمات امانات با بالاترین ظرفیت، از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این ایام مراسم‌های باشکوهی با حضور 3 هزار نفر دانش‌آموز، 1200 نفر سالمند و معلول و 3 هزار نفر از خانواده‌های سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و قریب 2 هزار و پانصد نفر از دانشجویان شهرستانی شاغل به تحصیل برگزار شد و هدایای متبرک نیز تحویل آنان شد.

وی بیان داشت: به همین مناسبت خادمان آستان ملائک پاسبان رضوی از حدود شش هزار نفر از دانش‌آموزان استثنائی سطح شهر مشهد عیادت و ضمن پذیرائی، هدایایی نیز به آنان تحویل شد.

ممتاز خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام برگزاری مراسم عقد اخوت بین خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها