فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

ترخیص خودروهای توقیف شده به مناسبت عید غدیر

فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت عید غدیر، از ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده که منع قضایی ندارند، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۱
ترخیص خودروهای توقیف شده به مناسبت عید غدیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم ضمن تبریک عید غدیر خم و آغاز ولایت مطلقه امیرالمومنین علی (ع) به همه مردم به خصوص کارکنان نیروی انتظامی، گفت: ناجا همواره در کنار مردم و تحت امر ولایت به دفاع از حریم اخلاق، ارزش ها و امنیت جامعه می پردازد.

وی به حضور خود در شهر شهید پرور ایلام اشاره کرد و افزود: امروز افتخار دارم در ایلام و جمع همرزمان هشت سال دفاع مقدس خود باشم، این افراد در سال های جنگ در سیاه چادرها زندگی کردند اما منطقه را ترک نکرده و از آن با تمام قوا به دفاع پرداختند، در واقع مردم این شهر سمبل ولایت مداری هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت و یکپارچگی امروز مردم، رهین تمسک به ولایت و امتداد راه عاشورا و غدیر است، اظهار کرد: مفتخریم که در کسوت نیروی انتظامی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کنیم چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و ما از خدمتگزاری به آنان خرسندیم.

احمدی مقدم افزود: ماموران پلیس راهنمای و رانندگی در ایام تعطیلی آخر هفته جاری، در راههای شهری و بین شهری مراقبت های لازم را دارند تا مردم بتوانند از فیوضات این روزها بهره برند.

فرمانده ناجا در ادامه از ترخیص خودروها و موتورسیکلت هایی که منع قضایی ندارند به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی این کار صورت گرفت، اگر تعدادی از خودروها و موتورسیکلت ها باقی مانده باشد، ماموران راهنمایی و رانندگی ما، به رفع توقیف آنها کمک می کنند البته امیدواریم همواره مردم برای سلامتی خود و دیگران پیرو قانون باشند و آن را رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها