امام‌جمعه موقت تهران گفت: آنچه اکنون از سوی صهیونیست‌ها و دنیای کفر و استکبار مطرح است،‌ مساله هسته‌ای نیست؛ بلکه دشمنی با اسلام و پیغمبر(ص) است.
کد خبر: ۶۰۷۴۳۶

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 اظهار کرد: مطلبی در روزنامه‌ها نوشتند مبنی بر این‌که آمریکا می‌گوید «برای ما امنیت اسرائیل مطرح است»، مطلبی در اینجا نهفته است و آن این‌که این جمله، جمله غلطی است و باید برای دنیا تبیین شود که ایران مخل امنیت نیست.

وی افزود: ایران سلاح هسته‌ای را حرام می‌داند، رهبر معظم انقلاب نیز در این باره فتوا داده‌اند و این فتوا، سیاسی نیست؛ بلکه فتوای دینی است و ریشه‌اش اسلام و سیره پیغمبر اکرم(ص) است.

خطیب جمعه تهران گفت: این‌که سردمداران صهیونیسم می‌گویند «در درجه اول باید روی امنیت خود حساب کنیم» دروغ می‌گویند. اینها می‌خواهند بگویند اسلام به دنبال توحش و قساوت است، در حالی که توحش و قساوت مال صهیونیست‌هاست؛ اینها هستند که جنایت و کشتار می‌کنند.

امام‌جمعه موقت تهران اظهار کرد: آیا جمهوری اسلامی ایران از ابتدا به کشوری متعرض شده است؟ ما سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم؛ زیرا این سیره اسلام و پیغمبر اکرم(ص) و نکته مهمی است که باید جامعه اسلامی را به آن توجه داد.

امام‌جمعه موقت تهران در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج گفت: ایشان در این پیام مطرح فرمودند که دنیای اسلام با مشکلی مواجه شده که دشمن از گذشته آن را طرح و برنامه‌ریزی کرده و در قرن اخیر اوج گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها