رییس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری 450 خرده فروش و معتاد کارتن خواب

رئیس پلیس تهران از دستگیری 50 خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۱۳۰
دستگیری 450 خرده فروش و معتاد کارتن خواب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و همچنین برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر جمع آوری معتادان لامکان، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری تهران ‌بزرگ طرح مذکور را از شب ‌گذشته آغاز کردند که در نتیجه 50 خرده‌ فروش مواد مخدر دستگیر و افزون بر 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود:در این طرح همچنین 400 معتاد لامکان و بی خانمان جمع آوری شده اند که پس از آزمایش های اعتیاد، به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران‌ بزرگ با اشاره به این که توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح اکثرا دارای سابقه هستند و پس از بازداشت به مراجع قضایی منتقل می شوند، اظهار کرد: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و توزیع کنندگان جزو وظایف پلیس است اما در جمع آوری معتادان و ساماندهی آنها تنها وظیفه پلیس نیست بلکه مسئولیت این افراد بر عهده سایر سازمان ها نیز می باشد که البته در این خصوص مرجع قضایی همکاری و تعامل موثر و خوبی با پلیس داشته است.

سردار ساجدی نیا خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌ها نیز باید در این زمینه پای کار باشند و تا پس از جمع‌آوری معتادان توسط پلیس، پاسخگوی توقعات جامعه باشند.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بحث بلوار خوابی افراد معتاد و کارتن خواب گفت: برخی از افراد لامکان ممکن است معتاد هم نباشند اما چون درآمدی ندارند شب‌ها را در بلوارها یا پارک‌ها می‌خوابند که ما از شهرداری خواسته‌ایم نسبت به جمع‌آوری این افراد اقدام کنند که در حال حاضر نیز این موضوع در حال انجام شدن است.

وی درباره برخورد با معتادان در حاشیه بزرگراه‌های صدر، چمران و دره فرحزاد نیز اظهارکرد: پس از مدتی که این محل‌ها را پاکسازی می‌کنیم آن افرادی که دستگیر نشده‌اند دوباره باز می‌گردند که در این زمینه این افراد را قطعا دستگیر خواهیم کرد.

سردار ساجدی‌نیا درباره بیشترین مواد مکشوفه از خرده‌فروشان نیز گفت: مواد مخدر صنعتی بیشترین آمار کشفیات را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها