دوچرخه سواری یکی از وسیله های حمل و نقل است که می توان کارهای مختلفی را به کمک آن انجام داد و یکی از این کارها انجام حرکات نمایشی و ثبت رکوردهای جدید در کتاب رکوردهای گینس است.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۷
رکوردزنی با دوچرخه سواری به پشت

افرادی در دنیا هستند که می توانند با استفاده از دوچرخه رکوردهای سرعت یا طولانی ترین مسافت را به ثبت برسانند اما انجام حرکت های عجیب نیز می توانند راهی برای خودنمایی با استفاده از دوچرخه باشد.

«اندرو هلینگا» دوچرخه سوار استرالیایی است که به تازگی توانسته است یک رکورد بسیار جالب را وارد کتاب رکوردهای گینس کند. این مرد که تبحر خاصی در برعکس دوچرخه سواری کردن دارد رکوردی 337 کیلومتری را به نام خود ثبت کرد.

این دوچرخه سوار چهار روز پیش از ساعت شش صبح شروع به رکاب زدن کرد و تنها پس از یک استراحت کوتاه در میان راه توانست به رکورد قبلی که 182 کیلومتر بود رسیده و نامش را وارد کتاب گینس کند اما این مقدار برای او راضی کننده نبود.

هلینگا که یک روز تمام برای ثبت رکوردش زمان داشت تصمیم گرفت تا این رکورد را حداقل برای چندین سال به نام خود داشته باشد.

وی در ادامه روز برای رسیدن به 300 کیلومتر تلاش کرد و در اتفاقی جالب توانست 337 کیلومتر دوچرخه سواری برعکس به نام خود ثبت کند.

این دوچرخه سوار اعلام کرده است که از کودکی علاقه خاصی به دوچرخه سواری برعکس داشته و حالا توانسته این رشته از ورزش مورد علاقه اش را به نام خودش ثبت کند.

هلینگا پس از ثبت رکورد، قصد دارد درآمد آن را برای خیریه صرف کند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها