سارقان، یک میلیارد تومان گوشت دزدیدند

دو مرد که محموله گوشت موجود در انبار شرکت محل کارشان را دزدیده و به قصابی‌ها می‌فروختند، همراه مردی قصاب از سوی کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۴۵۷۶
سارقان، یک میلیارد تومان گوشت دزدیدند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مرد وکیلی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری، از سرقت محموله‌های گوشت از انبار شرکت محل کارشان خبرداد.

در تحقیق از مرد وکیل معلوم شد،موکل او که در زمینه تهیه و فروش گوشت درسطح گسترده‌ای فعالیت دارد، در بررسی انبار شرکتش متوجه شده مقادیری از محموله‌های گوشت که در فهرست انبار ثبت شده بود، به‌طور مرموزی ناپدید شده است و انبار دار نیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. در ادامه مشخص شد، وی با ظنین شدن به کارگران، رفت و آمد آنها را زیر نظر گرفته و پس از چند روز متوجه شده یکی از خودروهای حمل گوشت پس از خروج از شرکت قراربوده محموله‌های گوشت را به چند فروشنده تحویل دهد؛ اما در یک محله خلوت توقف و به کمک چند نفر گوشت‌ها را به خودروی دیگری منتقل کرده و سپس به دو مردقصاب فروخته‌اند.

ردپای 2 کارگردر دزدی از شرکت گوشت

با تشکیل پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ماموران با زیر نظرگرفتن رفت و آمد کارگران، متوجه شدند دو نفر از آنها که از کارگران قدیمی و مورد اعتماد رئیس شرکت و دیگری از رانندگان حمل گوشت بود به چند مغازه قصابی در رفت و آمد هستند که در ادامه با تحقیق از صاحبان قصابی‌ها معلوم شد چند روزی است با این دو مرد که خود را از کارکنان شرکت تهیه و توزیع گوشت معرفی می‌کنند، آشنا شده‌اند و قرار است آنها برای قصابی‌هایشان گوشت با قیمت ارزان​تر از بازار تهیه کنند.

دستگیری متهمان

در این مرحله، این دو کارگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و پس از چند روز جستجو، مخفیگاه این دو متهم فراری شناسایی و هر دو نفر دستگیر شدند.

متهمان پس از اظهارات ضد و نقیض به جرمشان اعتراف و عنوان کردند با سوء استفاده از اعتماد مدیر عامل شرکت، در ساعات پایانی شب محموله‌های گوشت را در خودروهای حمل گوشت جاسازی و با ارائه مدارک‌ جعلی مبنی بر فروش گوشت‌ها، آن را از شرکت خارج می‌کردند.

متهمان افزودند: سپس گوشت‌های سرقتی را با قیمت پایین تر به دو مرد قصاب که از مسروقه بودن آنها خبر داشتند، می‌فروختند. از زمستان سال گذشته تا پیش از روز دستگیری، محموله‌های گوشت سرقتی را به این دو قصاب فروخته‌اند و قصد داشتند با شناسایی قصاب‌های دیگر، به آنها نیز گوشت‌ بفروشند که دستگیر شده‌اند و از سال گذشته تا پیش از دستگیری یک میلیارد تومان گوشت سرقت کرده‌اند.

مرد قصاب گوشت دزدی می‌خرید

در پی اعتراف متهمان و صدور قرار قانونی برای آنها، دیگر همدستانشان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند و در ادامه یکی از قصاب‌ها که با آنها معامله کرده بودند، دستگیر شد.

با انتقال مرد قصاب به پلیس آگاهی و تحقیق از او، معلوم شد وی با دو متهم دیگر آشنایی داشته و گوشت‌های مسروقه را از آنها خریده و در مغازه اش فروخته است.

بنا بر این گزارش، برای متهمان از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و دستگیری همدستان فراری آنها ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
از پیش درآمد های حذف یارانه هاست!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
بنده خداها فكر كردند طلا فروشی رفتند یواش یواش قیمت طلا را پیدا میكنه قصابی ها مثل طلا فروشی باید دوربین وصل كنند و آژیر خطر به كلانتری وصل كنند پیشرفت كردند بعدأ نوبت مرغ فروشی میشه ؟الان یكسال گوشت نخوردیم...
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
حالا گوشتها پیدا شده؟ وقتی مدیریت نباشه همین انتظار با باید هم داشته باشیم در هر زمینه ایی ما مشكل داریم اختلاس میكنند بعد دنبال اختلاس كننده میگردند دزدیهای فراوان میشود بعد دنبال دزد میگردیم و خیلی مسائل دیگر بحث من این هست خیلی از مسئولین در جایگاهی كه هستند در رابطه با تحصیلاشان نیست این باعث میشه كه فقط فلان شخص مدیر هست ولی علمش را نداره تا میاد یاد بگیره خیلی مسائل ناخواسته و ناگوار را باید شاهد باشیم انشااله با تدبیر درست میشه ... فقط تدبیر

نیازمندی ها