بلاتکلیفی در نوسازی تاکسی های فرسوده تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با انتقاد از وضعیت بلاتکلیفی نوسازی تاکسی های فرسوده تبریز گفت: از طرفی هم خودروسازان حاضر به تولید خودرویی به عنوان تاکسی نیستند.
کد خبر: ۶۰۴۴۳۹
بلاتکلیفی در نوسازی تاکسی های فرسوده تبریز

 رحمان ایمانی نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: هم اکنون حدود چهار هزاردستگاه از تاکسی های تبریز در سن فرسودگی هستند که این تعداد حدود بیش از یک سوم کل تاکسی ها را شامل می شود و وجود این تعداد تاکسی فرسوده، امر بسیار خطرناکی برای سلامتی شهر و شهروندان به شمار می رود.

وی ادامه داد: با وجود پیگیری ها برای رفع این فرسودگی ها متاسفانه تاکنون اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته و تمامی مالکان خودرو در بلاتکلیفی به سر می برند که باید در این زمینه مسئولان کشوری چاره ای بیاندیشند.

ایمانی نژاد با بیان اینکه عدم توجه به نوسازی این تاکسی ها سبب ایجاد آلودگی هوا و همچنین تاثیر منفی بر روی مبلمان شهری می شود، گفت: با وجود تمامی این مشکلات از طرفی هم خودرو سازان کشوری حاضر به تولید تاکسی نیستند که شنیدن دلایل این افراد می تواند در نوبه خود جالب باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیز اجازه واردات این خودروها داده نمی شود که این امر سبب سردرگرمی و تعویق در اجرای این طرح شده است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها