کار سختی نیست پی بردن به این مساله که کارلوس کرش لیگ برتر فوتبال ایران را قبول ندارد و نسبت به آن بی‌توجه است. سرمربی پرتغالی تیم ملی که اگر به او باشد می‌گوید لیگ را تعطیل کنید تا بازیکنان ملی‌پوش زمان بیشتری در اختیارش باشند، دیروز فهرستی را رسانه‌ای کرد که موجب تعجب همه رسانه‌ها شد.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۲
لیگ ما و چشمان بسته مرد پرتغالی

اردوی تیم ملی از امروز در محل کمپ تیم​های ملی آغاز می‌شود، اما خبری از نفرات آماده لیگ در فهرست 27 نفره تیم ملی فوتبال نیست. تعجبی هم ندارد البته.

کرش که از برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بی‌پولی فدراسیون فوتبال، لغو دوباره اردوی تیم ملی در پرتغال و از دست رفتن «فیفا دی» ها ناراحت است، طی یک ماه گذشته چشمش را روی رقابت​های لیگ برتر بست تا با دعوت نفرات ناآماده، تمام این دلخوری‌ها را سر بازیکنان آماده لیگ خالی کند.

مهرداد پولادی که ماه‌هاست پایش به توپ نخورده به دلیل آسیب‌دیدگی حتی یک دقیقه هم در لیگ سیزدهم به میدان نرفته، اما هنوز جایگاهش را در تیم ملی از دست نداده است.

از این انتخاب عجیب‌تر دعوت از مجتبی جباری است. بازیکنی که از بیست و پنجم مرداد به این طرف برای سپاهان به میدان نرفته که حتی در تمرینات گروهی این تیم هم شرکت نکرده است.

محمد نوری هم به دلیل نمایش ضعیفش در خط میانی پرسپولیس در سه بازی از چهار بازی اخیر غایب بوده، اما اینهم مهم نیست، چون او از ماه‌ها قبل یکی از نفرات فهرست کرش بوده است.

حتی نیمکت‌نشینی‌های اشکان دژاگه در فولام و رضا قوچان‌نژاد در تیم« استاندارد لیژ» هم برای کرش اهمیت ندارد، چون آنها لژیونر هستند و در ناآماده‌ترین شرایط هم به بازیکنان آماده لیگ ترجیح داده می‌شوند. کرش حتی نسبت به مصدومیت خسرو حیدری هم بی‌توجه بود.

خسرو در یک ماه گذشته فقط دو بار برای استقلال به میدان رفته که البته آن‌هم حضور تاثیرگذاری نبود، با این وجود نام او هم در فهرست جدید تیم ملی گنجانده شد تا مشخص شود برای کرش و دستیارانش آنچه در لیگ می‌گذرد، اهمیتی ندارد.

مطمئن باشید اگر غیر از این بود از تیم صدرنشین فولاد خوزستان هم بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شدند، اما دریغ از حتی یک بازیکن!

رضا پورعالی - گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها