جوان اصفهانی در کویر گم شد

با گذشت سه روز از گم‌شدن جوان اصفهانی در کویر مصر خور و بیابانک، امدادگران هلال احمر هم‌چنان در حال جستجو هستند.
کد خبر: ۶۰۳۷۰۲
جوان اصفهانی در کویر  گم شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خور و بیابانک‌ به ایسنا، گفت: طی اعلام EOC (ستاد هدایت عملیات بحران) واحد امداد استان اصفهان، علیرضا گودرزی جوان 30 ساله اصفهانی چهارشنبه دهم مهرماه به دلیل نا آشنا بودن با منطقه کویری روستای مصر گم شد.

حسین ایرجی با بیان اینکه با گذشت بیش از دو روز از وقوع حادثه، فرد گم شده هنوز پیدا نشده است، افزود: بعد از انجام بررسی‌های اولیه و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با اعزام نیرو و امکانات امدادی در منطقه، عملیات جستجو و نجات با هدف پیدا کردن این جوان آغاز شد.

وی ادامه داد: 12 نفر امدادگر با یک دستگاه موتور سیکلت امدادی، یک دستگاه خودروی امدادی پیکاب و یک دستگاه آمبولانس و به محل حادثه اعزام شدند.

ایرجی اضافه کرد: در این تیم امدادی، شهرداری جندق و تعدادی از اهالی روستای مصر با هلال احمر شهرستان همکاری دارند.

رییس جمعیت هلال احمرخورو بیابانک با بیان اینکه تلاش‌امدادگران ادامه‌ دارد و از بالگرد هوایی مستقر در استان نیز درخواست ‌کمک شده است، افزود: امسال برای دومین بار است که در کویر مصر افراد به دلیل ناآشنا بودن به موقعیت جغرافی منطقه گم می‌شوند.

newsQrCode
برچسب ها: کویر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
آخه اونجا چه می كرده؟ سر به بیابون گذاشته بوده؟ خوب شاید هدفش هم همین بوده!
حسن
Netherlands
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
خب بلد نیستید نروید به بیابان , در بیابان چون راه و مسیر وجود ندارد و همه جا سراب است مسیر را گم میكنید , بیابان كه مثل جاده یا راه نیست كه آخرش به یكجا ختم شود .

نیازمندی ها