بشار اسد:

ترکیه به خاطر حمایت از شورشیان بهای سنگینی خواهد پرداخت

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی ترکیه هشدار داد ترکیه به علت حمایت از شورشیان بهای سنگینی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۶۰۳۴۵۴
ترکیه به خاطر حمایت از شورشیان بهای سنگینی خواهد پرداخت

به گزارش واحد مرکزی خبر، بشار اسد در بخشی از این مصاحبه گفت:همه شایعاتی که درباره خانواده ما در طول بحران پخش شده، کاملاً دروغ است و پایه و اساسی ندارد. ما در اینجا در سوریه می گوییم و شاید هم در ترکیه این مثل وجود داشته باشد که دودی بدون آتش وجود ندارد در این مورد دود بدون آتش وجود داشت.

بشار اسد افزود:نبردهای آنها (تروریست ها) در شمال سوریه است و از طریق مرزهای ترکیه مانور می دهند. (این تروریستها) در آینده نزدیک بر ترکیه تأثیر خواهند گذاشت و ترکیه بهای سنگینی برای آن خواهد پرداخت. نمی توان تروریسم را مانند برگی در جیب قرار داد و آن مانند عقربی است که در اولین فرصت شما را نیش خواهد زد.

بشار اسد اظهار داشت: موارد ترور روزنامه نگاران نداریم و هیچ شخصی به علت دیدگاه سیاسی اعدام نمی شود. حتی اخوان المسلمین که در سوریه براساس قانون سال هزار و نهصد و هشتاد به اعدام محکوم می شوند زیرا عملیات قتل بیگناهان را در سوریه انجام داده‌اند، با این حال این قانون حتی در یک مورد هم اجرا نشده است. اما درباره مسئله وجود زندانی سیاسی به خاطر دیدگاه، می گوییم اکنون در سوریه مخالفانی هستند که به طور مستمر به حکومت حمله می‌کنند چرا این مخالفان را زندانی نکردیم. ما در سوریه قانون روشنی داریم کسی که وارد زندان می‌شود این قانون را نقض کرده است.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: دولت اردوغان با حمایت از تروریستها تا سر، در خون مردم سوریه فرو رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
دخالت دولت آنكارا در اعتراضات داخلی مردم سوریه و تجهیز آنها به سلاح و مهمات از انواع مختلف آن ،مانند این است كه یك آزادیخواه با توسل به دشنه و شمشیر در شهر عربده زده ،خواهان آزادی باشد!
این چه نوع آزادیخواهی است كه با سلب آزادی دیگران تحقق پیدا می كند؟
تركیه خود دارای حكومتی است كه در آنجا سر و ته آزادی و آزادیخواهی به گاز اشك آور و گلوله های پلاستیكی ختم می شود .
به نظر می رسد بهتر باشد آقای اردوغان ملتها را به خود واگذاشته و به خواسته های ملت خود بپردازد

نیازمندی ها