نتانیاهو:

روحانی در موضوع هسته ای مانند احمدی نژاد است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت:حسن روحانی مانند احمدی نژاد نیست اما در موضوع هسته ای مانند او است. سخنان روحانی با اقدامات او تناقض دارد.
کد خبر: ۶۰۲۶۳۳
روحانی در موضوع هسته ای مانند احمدی نژاد است

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی بی بی سی؛ بنیامین نتانیاهو در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گفت ایران حداقل بیست و پنج عملیات در پنج قاره برنامه ریزی و اجرا کرده است.

 نتانیاهو افزود حسن روحانی مانند احمدی نژاد نیست اما در موضوع هسته ای مانند او است. سخنان روحانی با اقدامات او تناقض دارد.

وی مدعی شد ایران به طور سری نیروگاه هسته ای برای غنی سازی اورانیوم می سازد.

  نتانیاهو در اظهاراتی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: امید ما به آینده با چالش ایران دارای تسلیحات هسته ای روبرو شده است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: ما ملت قدیمی هستیم. تاریخ ما به چهار هزار سال قبل به دوره ابراهیم ،عیسی و موسی برمی گردد. ما در برابر بزرگترین شرارت ها غلبه کردیم و کشور مستقل خود را در سرزمین نیاکان خود،سرزمین اسرائیل تاسیس کردیم.

مردم اسرائیل هرگز امید خود را از دست نداه اند و همیشه هوشیار بودند.امید برای آینده است و هوشیاری ما را محافظت می کند.امروز امید ما به آینده با چالش ایران دارای تسلیحات هسته ای روبرو شده است که بدنبال نابودی ماست.همیشه به این صورت نبوده است. دوهزار و پانصد سال پیش ،کوروش کبیر پادشاه بزرگ ایران به تبعید مردم یهود پایان داد. وی حقوق یهودیان را احقاق کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها