مسئول نظامی کل جبهه النصره به هلاکت رسید

خبرگزاری آسیا به نقل از منابع نزدیک به گروه تروریستی جبهه النصره گزارش داد: «ابوسمیر» مسئول نظامی کل جبهه النصره با انفجار بمب جاسازی شده در خودرویش به شدتد زخمی شد که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۹۰
مسئول نظامی کل جبهه النصره به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این منابع بدون اعلام زمان و مکان انفجار، هیچ گروهی را نیز به دست داشتن در این انفجار متهم نکردند .

جبهه النصره ابوسمیر را طراح حمله به ساختمان ستاد مشترک ارتش سوریه در دمشق معرفی می کند و اعلام می کند که دیگر حملات مهم را نیز طراحی کرده بود .

جبهه النصره روز 26 سپتامبر 2012 به ساختمان ستاد مشترک ارتش سوریه در دمشق حمله کرد.

یکی از مسئولان جبهه النصره اعلام کرد که ابوسمیر نمرده است بلکه با انفجار بمب جاسازی شده در خودرویش زخمی شده است و از سوء قصد جان به در برد ولی اعلام نکرد که آیا جراحات وی شدید است یا خفیف.

سوء قصد به ابوسمیر نشان می دهد که مخالفان جبهه النصره تا چه حد در این گروه نفوذ کرده اند که می توانند به مسئول نظامی کل آن حمله کنند.

در حالی که برخی از مسئولان جبهه النصره معتقد به نفوذ افراد دستگاه های امنیتی دولت سوریه در جبهه النصره وسوء قصد به ابوسمیر هستند، یک سلفی جهادی عربستانی به نام ولید ابوعاصم در مصاحبه با خبرگزاری آسیا اعلام کرد که سوء  قصد به ابوسمیر بیانگر نزاع گروه های مسلح با یکدیگر است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
سوریه بعد از بشار اسد هم روی آرامش بخود نخواهد دید و غرب باید منتظر درگیری های جدید بین صدها گروه تروریستی باشد كه هر كدام مستقل یا وابسته به كشوری خاص بوده و با هم هیچ اتحادی ندارد. ظاهرا سوریه بعد از اسد به افغانستان جدید تبدیل خواهد شد.به نظرم بهترین گزینه برای پایان جنگ تداوم حكومت بشار اسد و برگزاری انتخابات فراگیر در محیط امن و بانظارت سازمان ملل می باشد.

نیازمندی ها