از سوی شرکت بازرگانی دولتی

دلیل تاخیر در پرداخت پول گندمکاران اعلام شد

شرکت بازرگانی دولتی علت تأخیر پرداخت پول گندم کشاورزان را عدم اجرای قانون بودجه سال ۹۲ عنوان کرد و گفت: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و بقیه نیز در چند روز آینده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۹۳۸۳
دلیل تاخیر در پرداخت پول گندمکاران اعلام شد

به گزارش فارس، در توضیحات شرکت بازرگانی دولتی آمده است: علت تأخیر در پرداخت وجه گندم کشاورزان، عدم اجرای قانون بودجه سال 92 است. که در صورت اجرای قانون بودجه سال 92 نقدینگی لازم در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته و مطالبات کشاورزان پرداخت خواهد شد.

همچنین این شرکت همچنان که رأساً نسبت به افزایش تعداد مراکز خرید خود اقدام کرده در صورت تمایل اتحادیه‌های تعاون روستایی برای ایجاد مرکز خرید گندم در تمام نقاط کشور اعلام آمادگی می‌کند.

در پایان شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام می‌دارد که این شرکت با شروع فصل خرید با استفاده از منابع در اختیار نسبت به پرداخت نقدی و روزانه وجه گندم کشاورزان اقدام کرده اما به دلیل عدم تأمین نقدینگی از محل قانونی فوق‌الذکر پرداخت وجه به تأخیر افتاد که البته به محض تأمین نقدینگی کلیه مطالبات کشاورزان و مابه‌التفاوت افزایش نرخ پرداخت خواهد شد، همچنان که تاکنون 90 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و مابقی نیز ظرف چند روز آینده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها