با درگیری میان فامیل‌های عروس و داماد در محله غربتی‌ها در شرق تهران، ماموران برای پایان دادن به این درگیری با تیراندازی هوایی، سه نفر از عاملان اصلی را دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۹۸۵۷۹

به گزارش جام‌جم، سرگرد محمدحسین امینی، رئیس کلانتری 159 بی‌سیم در این باره گفت: غروب روز سه‌شنبه گذشته، ماموران از وقوع درگیری میان فامیل‌های عروس و داماد در یک تالار پذیرایی در محله غربتی‌ها در جنوب خیابان 17 شهریور اطلاع یافتند.

با حضور ماموران در محل معلوم شد به دلیل شرب خمر از سوی برخی از مهمانان، میان آنها نزاع و درگیری پیش‌آمده است. سرگرد امینی افزود: در ادامه تحقیقات معلوم شد، فردی به نام علی معروف به «گامبو» که از اراذل و اوباش معروف منطقه است، یکی از عاملان اصلی این درگیری بوده است که ماموران برای پیشگیری از ادامه نزاع اقدام به تیراندازی هوایی کرده و مانع از ادامه نزاع میان فامیل‌های عروس و داماد شدند.

رئیس کلانتری 159 بی‌سیم تصریح کرد: با پایان یافتن این درگیری و دستگیری چند نفر، موضوع به مقام قضایی گزارش و دستور ادامه تحقیق از متهمان در پلیس امنیت تهران بزرگ صادر شد. سرگرد امینی با هشدار به مالکان تالار در ارتباط با برگزاری مراسم گفت: رعایت قوانین و مقررات از اولویت‌های مهم در این قبیل اماکن است و اجازه داده نخواهد شد در این محل‌ها به شئونات جامعه بی‌توجهی شود.

رئیس کلانتری 159 بی‌سیم در ارتباط با انگیزه متهمان از این درگیری گفت: متهمان دستگیر شده موارد مختلفی را در ارتباط با موضوع درگیری عنوان کردند که موضوع به مقام قضایی گزارش شده است، اما در میان دستگیرشدگان دو نفر از اوباش سابقه‌دار که پیش از این نیز به اتهام شرارت و اوباشگری دستگیر شده‌اند، وجود دارند که پلیس امنیت تحقیق از آنها را آغاز کرده است. وی خاطرنشان کرد: در این درگیری شرور معروف به گامبو با یک دستگاه موتورسیکلت سعی در تحریک حاضران بویژه خانم‌های مهمان برای ورود به نزاع را داشت که موضوع به قاضی پرونده گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها