متهمان جسد را در سطل زباله رها کرده بودند

راز قتل پدر زن در سینه داماد خانواده

جوانی که با همدستی برادرش، پدر زن خود را به قتل رسانده بود، با پیگیری پرونده از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۸۲۹۳
راز قتل پدر زن در سینه داماد خانواده
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که در یکی از روز‌های اسفند سال گذشته، زنی با مراجعه به دادسرای جنایی، گم ‌شدن پدر خود را اطلاع داد و با دستور قضایی، پرونده برای تحقیقات به شعبه یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

با شروع تحقیقات معلوم شد مرد گمشده از خانه‌اش در منطقه مرتضی‌گرد در جنوب جاده آزادگان خارج و تماس‌های او با خانواده‌اش قطع شده و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

پس از گذشت شش ماه از مفقود شدن مرد میانسال، ماموران به رفتار‌های داماد مرد گمشده ظنین شده و او را تحت نظر قرار دادند.

با گزارش موضوع و نتیجه تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دادیار جنایی، دستور بازداشت مرد مظنون صادر و این فرد بازداشت شد.

با تحقیق از متهم، وی با اظهارات ضد و نقیض سعی در اثبات بی‌گناهی خود داشت، اما در ادامه و پس از روبه‌رو شدن با دلایل و مدارک به دست آمده، زبان به اعتراف گشود و به قتل پدرزنش با همدستی برادر خود اعتراف کرد.

متهم گفت: مدت‌ها بود که در شرایط بد مالی به‌سر می‌بردم و چند بار از همسرم خواسته بودم تا ارث خود را از پدرش بگیرد، اما هر بار پدرزنم با این درخواست مخالفت می‌کرد و زمانی که متوجه شدم او حاضر به دادن ارثیه همسرم نیست، نقشه قتل او را کشیدم.

متهم گفت: روز دوازدهم اسفند با پدرزنم تماس گرفته و در غیاب همسرم او را به خانه‌ام آوردم و در این محل با برادرم شروع به گفت‌وگو با او کردیم تا شاید موافقت کند ارث همسرم را تا زمانی که زنده است، بدهد.

متهم افزود: وقتی او با درخواست ما مخالفت کرد، برای لحظه‌ای کنترل خود را از دست داده و چند ضربه به صورت او زدم که بی‌هوش شد و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم او جانش را از دست داده است.

متهم در ادامه گفت: پس از این حادثه بشدت دچار ترس و وحشت شدم و در ادامه با برادرم تصمیم گرفتیم جسد را از خانه خارج کنیم و با اره کردن جسد، آن را در چند نقطه تهران در میان سطل زباله رها کردیم.

در پی این اعتراف، پرونده در اختیار بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی قرار گرفت و با دستور وی پرونده از اداره یازدهم به شعبه 10 پلیس آگاهی منتقل شد.

با شروع تحقیقات معلوم شد برادر متهم که با وی در این جنایت مشارکت داشته به اتهام حمل موادمخدر دستگیر و در زندان قزلحصار تحمل کیفر می‌کند.

با انتقال این متهم از زندان به پلیس آگاهی، وی نیز به همدستی با برادرش در جنایت اعتراف کرد.

با دستور بازداشت موقت برای متهمان، تحقیق از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
در انتخاب داماد دقت كنید.
خواهران عزیز نیز در انتخاب شوهر دقت كنند. گول هر كسی را نخورند.
lxivi
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
فقر و بدبختی به جایی رسیده كه قساوت قلب داره بیداد می كن!
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
خدایا، چطور اینقدر راحت راجع به اره كردن یك انسان حرف می زنند......
هوشمند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
فقر اقتصادی عامل جنایتها در كشوراست
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
۰
۰
نه باید به این گونه افراد فرصت دادحق او را قصاص كند

نیازمندی ها