راز پدرکشی در سینه فرزندان

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری زنی با دو فرزندش خبر داد که در یک نزاع، پدر خانواده را با ضربات چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بودند.
کد خبر: ۵۹۷۰۸۵

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد کمانکش در این باره گفت: اواخر ماه گذشته جسد مردی مجهول‌الهویه در یکی از مناطق اطراف ورامین کشف شد.

وی با بیان این که بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و ماموران تشخیص هویت نشان داد که این فرد بر اثر اصابت جسمی نوک‌تیز جان خود را از دست داده است، گفت: تلاش برای شناسایی هویت این فرد ادامه داشت و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از خانواده او به بانک مفقودان مراجعه کرده و توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان این که تلاش برای شناسایی مقتول ادامه داشت تا این که با مراجعه زنی به پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول، همسر مفقود شده این زن است، گفت: تلاش برای یافتن سرنخی از متهم یا متهمان به قتل احتمالی این جنایت آغاز شد و خانواده مقتول ابتدا عنوان کردند ممکن است یکی از اقوامشان که خواستگار دختر خانواده بوده، به دلیل پاسخ منفی این خواستگاری، به قتل این مرد اقدام کرده باشد که در تحقیقات پلیسی این فرضیه رد شد.

وی با بیان این که سرانجام کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در بررسی‌های تکمیلی به همسر مقتول مشکوک شدند، گفت: سرانجام این زن در دام تناقض‌گویی‌های خود گرفتار شد و پرده از راز جنایت خانوادگی برداشت.

زن متهم به قتل در اعترافاتش گفت، مدتی بود که با همسرش دچار اختلاف شده بود و در شب حادثه، مقتول در یک درگیری اقدام به مجروح‌کردن زنش می‌کند که در این میان فرزندان وی (دختر و پسرش) به هواخواهی مادرشان به صحنه نزاع والدینشان وارد شده و در درگیری پدرشان را به قتل می‌رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها