مشاور فدراسیون جهانی زورخانه:

افراد مغرضی به اختلافات دامن می زنند

جام جهانی کشتی پهلوانی

بزرگان کشتی جهان مهمان طالقانی

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از دعوت بزرگان کشتی جهان برای حضور در جام جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۶۳۲
بزرگان کشتی جهان مهمان طالقانی

محمدرضا طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ از نناد لالویچ، الکساندر مدوید و احمد آئیک دعوت کرده‌ایم تا برای حضور در اولین دوره‌ی جام جهانی کشتی پهلوانی به ایران بیایند. ضمن این که در نامه‌هایی به کمیته‌های المپیک دنیا و ننادلالویچ باقی ماندن کشتی در المپیک را تبریک گفته‌ایم. همچنین در جریان مسابقات جهانی مجارستان به تمامی سنگین وزنهای دنیا دعوتنامه می دهیم تا در این رقابتها شرکت کنند.

وی افزود: اولین دوره‌ی جام جهانی کشتی پهلوانی روزهای 9 و 10 آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد و جوایز 40 هزار دلاری خواهد داشت. نفر اول 15 هزار دلار، نفر دوم 10 هزار دلار و نفرات مشترک سوم هر کدام 7500 دلار جایزه خواهند گرفت.

طالقانی در پایان گفت: از ایران تنها چهار نفر می‌توانند دراین رقابت‌ها شرکت کنند که به همین دلیل قرار است روزهای چهار و پنج مهرماه در گیلان مسابقات انتخابی برگزار کنیم. از ایران نیز تنها کشتی گیرانی می توانند در جام جهانی کشتی پهلوانی شرکت کنند که در مسابقات انتخابی شرکت کرده و مقام آورده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها