رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند و حتی در زمینه پرستاری کمبود جدی داریم و هرقدر پرستار تربیت تحویل جامعه دهیم، ظرفیت اشتغال برای آنها فراهم است.
کد خبر: ۵۹۴۴۷۸
فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند

 حسینعلی شهریاری امروز جمعه دراولین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج ازکشور با اشاره به تصویب نقشه جامع علمی کشور درشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درچشم انداز 1404 قراراست جمهوری اسلامی درتمامی زمینه ها به مقام اول دست یابد.

نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درتمام زمینه های بهداشت و درمان و تحصیلات عالیه وضعیت بسیار مطلوبی داریم؛ افزود: امروز فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند و حتی در زمینه پرستاری کمبود جدی داریم و هرقدر پرستار تربیت و تحویل جامعه دهیم، ظرفیت اشتغال برای آنها فراهم است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سپس با اشاره به واگذاری تصدی گری توسط دولت به مردم گفت: هدف این است که خیلی ازبخشها را تحویل مردم دهیم و بادادن تسهیلات مورد نیازمردم را به این سمت سوق دهیم. چون دولت تنها وظایف حاکمیتی را انجام می دهد.

وی همچنین بااشاره به آغاز به کارشرکتهای دانش بنیان درکشورتصریح کرد: با کمک تعدادی ازاندیشمندان کشور برخی کارهای کلیدی که درکشور انجام نمی شد، الان توسط شرکتهای دانش بنیان انجام می شود که امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی این نظام درتمام زمینه ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها