مردی که در شهرری با پرسه زدن در بوستان‌ها یا حرم مطهر، مسافران را شناسایی و گوشی تلفن همراه و پول آنها را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۴۲۷۳

به گزارش جام‌جم، چهارم شهریور ماموران کلانتری صحن حضرت امام (ره) هنگام گشتزنی در محوطه حرم بودند که مشاهده کردند فردی در حال بررسی وسایل همراه مردی است که روی نیمکت خوابیده بود.

ماموران او را زیر نظر گرفتند و راه مرد سارق را که گوشی تلفن همراه مرد غریبه را دزدیده و در حال فرار بود، مسدود و وی را دستگیر کردند.ماموران، گوشی را به مالباخته تحویل داده و در تحقیق از او متوجه شدند وی یک مسافر است و روز حادثه به دلیل خستگی زیاد روی نیمکت خوابیده بوده که سارق گوشی اش را سرقت کرده است. متهم در ادامه به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری انتقال یافت و به سرقت اموال مسافران و افرادی که به محوطه حرم در رفت و آمد بودند، اعتراف و عنوان کرد یک دزد حرفه‌ای است و در زمینه سرقت اموال و گوشی تلفن همراه فعالیت دارد. در ادامه مشخص شد، متهم علاوه بر سرقت پول و گوشی تلفن همراه مسافران، با پرسه زدن در بوستان‌های شهر، اموال و گوشی افرادی که روی نیمکت‌ها می‌خوابیدند یا در سرویس‌های بهداشتی و آبخوری بوستان‌ها برای یک لحظه گوشی تلفن همراه خود را روی پیشخوان‌ها می‌گذاشتند، سرقت می‌کرد و به خریداران اموال مسروقه می‌فروخت. بنابراین گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف اموال مسروقه و دستگیری مالخرها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها