همه ابعاد پادگان مخوف اشرف که به تازگی در حال رهایی کامل از چنگال منافقین است، در دوازدهمین قسمت مستند رویای سیاه به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۲۱۱
ابعاد پنهان از  پادگان مخوف اشرف

این پادگان که اخیراً در حال رهایی کامل از چنگال اعضای گروهک منافقین است، در واقع زمینی بود که متعلق به کشاورزان استان دیالی عراق بوده و به شیوه‌ای غیر قانونی و با اعمال زور از صاحبان اصلی‌اش توسط صدام گرفته شد و به منافقین هدیه داده شد.

در این قسمت سعی شده با نمایش برخی تصاویر مستند که سال گذشته در عراق تصویربرداری شد و همچنین با کمک توضیحات اعضای جداشده از این پادگان، شرایط طاقت فرسای زندگی، مقرهای مختلف و قوانین تردد و حتی برنامه ریزی شبانه روزی برای نیروها را به تصویر کشیده شود.

فشار روانی بر نیروها، نمونه‌های فاکت نویسی و انواع نشست‌ها از قبیل نشست عملیات جاری تا نشست غسل هفتگی که به تفتیش افکار جنسی افراد می‌پرداخت از دیگر مواردی است که برای اولین بار از شبکه ملی پخش خواهد شد.

ماجرای دستگیری مریم رجوی در اروپا و واکنش اعضای سازمان که مجبور به خودسوزی در شهرهای مختلف اروپا شده بودند، نیز از دیگر بخش‌های جالب این قسمت از مستند رویای سیاه است.

مستند رویای سیاه که مروری کامل بر فعالیت‌های سازمان منافقین از آغاز پیدایی تا به امروز دارد، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:15 از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها