زوج جوان سه ساعت پس از ازدواج تصمیم گرفتند برای طلاق توافقی به دادگاه مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۹۰۹۰۳
طلاق توافقی 3 ساعت پس از ازدواج

تازه عروس در حالی که سعی می کرد غم بزرگی که بر روی چهره اش نشسته را مخفی کند، رو به رو قاضی دادگاه نشست و با اشاره به همسرش گفت: شش ماه قبل با سعید در دانشگاه آشنا شدم. او پسر مودب و مهربانی بود. همیشه پنج دقیقه قبل از شروع کلاس ها به دانشگاه می آمد و بلافاصله پس از کلاس، از دانشگاه بیرون می رفت. یک روز وقتی به سمت خانه می رفتم او سد راهم شد و گفت، به من علاقه دارد و می خواهد همراه خانواده اش برای خواستگاری به خانه ما بیاید. یک هفته بعد آنها به خانه مان آمدند و ما با 114 سکه طلا به عنوان مهریه عقد کردیم. همیشه حس می کردم سعید غم بزرگی در سینه دارد و سعی می کند آن را از من مخفی کند. سعید در یک شرکت بزرگ استخدام شد و با کمک پدرش توانست ماه گذشته مراسم عروسی را برگزار کند.

زن جوان ادامه داد: وقتی به خانه آمدیم او از من خواست منطقی به حرفهایش گوش کنم. اول تصور کردم در مورد آینده قصد دارد حرف بزند اما او موضوعی را مطرح کرد که هیچ وقت انتظارش را نداشتم. سعید هیچ علاقه ای به من نداشت و برای ازدواج با دختر دایی اش مرا قربانی کرده بود. آن شب وقتی متوجه علاقه شدید سعید به دختر دایی اش شدم تصمیم به جدایی گرفتم. الان هم مهریه ام را می بخشم تا به صورت توافقی جدا شویم.

مرد جوان هم در دفاع از خود گفت: من عاشق دختر دایی خود بودم، اما او مطلقه بود و تنها راه من برای ازدواج با او شکست در یک زندگی مشترک بود. من هم برای این کار مجبور شدم ازدواج کنم.

قاضی شعبه 260 مجتمع قضایی شهید باهنر پس از شنیدن صحبت های این زوج جلسه دادگاه را تجدید کرد تا آنها درباره تصمیمشان بیشتر فکر کنند.(مهر)

newsQrCode
برچسب ها: مهریه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
اردشیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
واقعاً كه !!! اگر منطق و استدلال یك جوان دانشگاه دیده این است؟ وای به حال سایرین....
سیدمحسن
Sint Maarten (Dutch Part)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
اینها همه ناشی از فرهنگ غلط ونادانی این فرد نیز هست
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
نامردی كه شاخ ودم نداره !!!!!!
!
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
چقدر بی انصاف !!!!
الف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
عجب این سعید آقا، آدم بی احساس و بی وجدانی بوده. با كمال خودخواهی اش یك دختر بی گناه رو قربانی كرده تا به خواسته ی خودش برسد. واقعا كه حیف بعضی ها كه نام انسان رو به یدك میكشند.
راه و چاره بهتر و منطقی تر از این پیدا نكرد؟؟؟!!!! دلم به حال اون دختر داییش می سوزه كه میخواد یك عمر با این مرد زیر یك سقف زندگی بكنه............
mk
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
خیلی بی معرفتی
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
واقعا كه چه انسانهایی پیدا می شوند.واقعا این رفتار انسانی نیست و دور از انسانیت است . متاسفم برای كسی كه بخواهد با این مرد دوباره ازدواج كند
شهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
چه مرد خودخواهی زندگی یك دختر دیگر را تباه كرده تا به خواست خود برسد. و چه خانواده بی فرهنگی كه اجازه ازدواج پسرشان با یك خانم مطلقه را نمی داده كه او مجبور شود چنین بلایی سر خود و دختر بیچاره بیاورد!!
س م ن ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
این یك نوع فریب وفریبكاری است وباید طبق قانون مجازات شود.
به علاوه بك چنین فردی كه با اینطورفیلمبازی وفریبكاری می خواهد ازدواج كند در زندگی اش خوشبخت نخواهد شد. كسی كه انقدر شنیع است وتا این حد نقشه می كشد برای هیچكس قابل اعتماد نیست.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
حداقل كاری كه باید انجام بده گرفتن مهریه است. اسلام اگه حق طلاق رو به این مرد نامرد داده مهریه رو هم حق زن قرار داده. نگرفتن مهریه و به سادگی تن به طلاق دادن در مقابل چنین آدم بی مسئولیت و بی وجدانی اشتباه محضه!
نا شناس
Switzerland
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
تو قرن بیستم هنوز از این آدما گیر میاد .دنیا تو پیشرفته ایرانی ها تو پسرفت
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
هرگز مهریه ات را نبخش تا درس عبرت بگیرد كه اینقدر خودخواه نباشد . من جای آن دختر دایی هم باشم با این نامرد ازدواج نمی كنم چون قابل اطمینان نیست .
مهدی
United States of America
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
مرد دیوانه،خوب چرا اول نگفتی به دختره،چه گناهی كرده كه باید اسم تو بره تو شناسنامش بعد دربیاد،میدونی چه حالی میشه آدم؟تو با حیله و ترفند اون بنده خدارو عقد كردی و طلاق دادی،كلاه بردار خدا جوابتو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
. مطمئن باش هیچوقت تو زندگیت رنگ خوشبختی رو نمی بینی .
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
این مرد بویی از انسانیت نبرده
وبگرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
واقعاً كه عجب آدمیه، باید قانون برای همچین كسانی مجازات تعیین كنه . اصلاً دلیلش قانع كننده نبود اگه میخاست ازدواج كنه خوب اصرار میكرد نه زندگیه كس دیگه ای رو خراب میكرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
حیوون كه حتما نبایست شاخ و دم داشته باشه
علی كاشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
حیف كه نمیتوان سرنوشت را از سر نوشت.ولی شناسنامه را میتوان تعویض و اسم نامرد را پاك نمود.جوانان ما راههای میانبر را از كجا میاموزند؟

نیازمندی ها