جدیدترین اظهار نظر شماره 8 سابق استقلال

جباری: با مشت به صورت فتح اله زاده زدم

مجتبی جباری در شرایطی که هفته آینده باید به همراه تیمش سپاهان مقابل تیم سابقش استقلال قرار بگیرد باز هم علیه فتح اله زاده مصاحبه کرد.
کد خبر: ۵۸۳۹۷۶
جباری: با مشت به صورت فتح اله زاده  زدم

به گزارش سایت جام جم  ورزشی ، جباری در تازه ترین مصاحبه خود با تسنیم گفت و گو کرده  و جزئیات تازه ای از درگیری فیزیکی اش با فتح اله زاده را فاش کرده است.

گویا سال گذشته این دو بر سر مسائل مالی در دفتر  باشگاه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند. در جریان این درگیری لفظی فتح اله زاده جباری را هل می دهد تا او را از دفترش بیرون کند، مدیرعامل آبی ها حتی به پدر درگذشته جباری هم توهین می کند تا جباری دیگر اختیارش را از دست بدهد و با مشت به صورت فتح اله زاده بکوبد. البته همه اینها ادعای مجتبی جباری است.

سال گذشته پس از این درگیری سایت گل به جزئیات این درگیری اشاره کرد که این خبر سایت گل به شدت از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد اما به فاصله یک سال جباری همه چیز را افشا می کند.

جباری همچنین گفته است : شما می‌بینید که مدیرعامل باشگاه چگونه مصاحبه می‌کند؛ یک روز می‌گوید یک خسرو حیدری دیگر از جیبش درمی‌آورد،  روز دیگر می‌گوید که یک بازیکن را از لپ لپ درمی‌آورد و روز دیگر از نجات کوهنوردان در پاکستان صحبت می‌کند. من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگی مثل استقلال باید چنین مدیری داشته باشد. در آن جلسه‌ای که درگیری به وجود آمد حق او بیشتر از اینها بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
۰
۰
دمش گرم حق پورحیدری بود
دوستت داریم مجتبی هر جا كه باشی
وحید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
۰
۰
آفرین بر شما آقای جباری به خاطر چنین رشادتی،حتما مدال شجاعت هم انتظار داری بگیری،این همه سال با مصدومیتهای مداوم كه همیشه نیم فصل بیرون بودی كی به پای تو می ایستاد و قرارداد تو رو تمدید می كرد اگه سالهای قبل هم پیشنهاد داشتی با سر می رفتی مردم رو جیگر فرض نكن.

نیازمندی ها