روزنامه تایمز فاش کرد؛

حضور 10 هزار تروریست خارجی در سوریه

یک رسانه غربی در گزارشی با بیان اینکه در حال حاضر ده هزار تروریست خارجی در سوریه حضور دارند اعلام کرد که این کشور جایگزین سومالی، پاکستان و افغانستان برای آموزش تروریستها شده است.
کد خبر: ۵۸۹۶۷۳
حضور 10 هزار تروریست خارجی در سوریه

روزنامه تایمز لندن به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکا نوشت که 10 هزار خارجی در کنار افراد مسلح در سوریه با نظام بشار اسد رئیس جمهوری این کشور می جنگند.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد: بسیاری از این افراد اروپایی هستند که 150 نفر از آنها تبعه انگلیس به شمار می روند. بنا بر اعلام دیپلمات ها، تحلیلگران و اعضای مخالفان سوری، اعزام افراد مسلح خارجی طی 2 و 3 ماه گذشته به سوریه برای سرنگونی نظام بشار اسد به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در ادامه این مطلب آمده است: کارشناسان مبارزه با تروریسم اعتراف کرده اند که سوریه در حال حاضر جایگزین افغانستان، پاکستان و سومالی شده است و بهترین مکان برای آموزش تروریست ها در جهان محسوب می شود و در واقع نفوذ خیل عظیمی از این افراد به سوریه چالش بزرگی برای آمریکا و کشورهایی محسوب می شود که تصمیم به تجهیز تسلیحاتی مخالفان سوری گرفتند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اكبر
Netherlands
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
همین تروریست ها روزی می شوند بلای جان اروپایی ها , اگر اروپا در آینده با یك چالش جدید مثل تروریست مواجه نشد آن موقع است كه اروپایی ها دربدر دنبال جای امن میگردند .

نیازمندی ها