متهمان به دلیل اختلاف مالی، کودک 9 ساله را ربوده‌اند

دستگیری 3 آدم‌ربا در ارتفاعات کرمان

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از ربوده شدن یک پسربچه هشت ماهه در شرق تهران، شامگاه شنبه آدم‌ربا‌ها این کودک را در شبستان یک مسجد رها کردند.
کد خبر: ۵۸۹۴۳۸
آدم‌رباها، کودک 8 ماهه را در مسجد رها کردند

به گزارش پلیس آگاهی تهران، در آخرین روز خرداد امسال گزارش یک کودک‌ربایی در شرق تهران به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.

با عزیمت ماموران به محل، زن جوانی با حالتی بسیار پریشان به مأموران گفت پسربچه هشت ماهه‌اش به نام محمدطه در حالی که او را برای مدت بسیار کوتاهی داخل کالسکه و مقابل در مغازه تنها گذاشته، ربوده‌شده است.

پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران

ابتدا در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای ناحیه 27، به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

اظهارات مادر نگران

مادر محمدطه در تحقیقات گفت: پسربچه هشت ماهه‌ام را ـ در حالی که خوابیده بود ـ داخل کالسکه مقابل در مغازه گذاشته و برای لحظه‌ای به قصد خرید وارد مغازه عروسک‌فروشی شدم، اما هنگام بازگشت از مغازه با کالسکه خالی محمدطه روبه رو شدم.

تحقیقات میدانی

در پی این تحقیقات، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به محل ربوده شدن کودک و در تحقیق از کسبه اطلاع یافتند محمدطه توسط زنی حدود سی و پنج ساله با روسری قرمز و مانتوی بنفش ربوده شده است.

بازگشت محمدطه به آغوش خانواده

همزمان با انتشار تصاویر کودک ربوده شده در روزنامه‌های کثیرالانتشار و همچنین برنامه‌های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان، پدر و مادر محمدطه نیز در بسیاری از مساجد محل سکونت خود در شرق تهران تصاویر محمدطه را پخش کرده بودند تا این‌که شامگاه شنبه یکی از شهروندان مراجعه‌کننده به مسجد امام رضا (ع) در انتهای اتوبان شهید باقری با شماره تلفن درج شده در آگهی گم شدن محمدطه تماس گرفته و عنوان می‌کند پسربچه‌ای را که شباهت زیادی به محمدطه دارد، در شبستان مسجد پیدا کرده است.

در پی این تماس، پدر و مادر محمدطه با کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تماس گرفته و با مراجعه به مسجد امام رضا، کودک ربوده‌شده را می‌یابند.

پدر و مادر محمدطه و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پس از پیدا شدن محمدطه و اطمینان از سلامت وی، او را به خانه منتقل کردند.

پدر و مادر محمدطه گفتند: از تمام مردم تشکر می‌کنیم؛ در 59 روزی که محمدطه گم شده بود، بسیاری از شهروندان که تاکنون آنها را ندیده و نمی‌شناسیم، با ارسال پیامک‌های متعدد عنوان می‌کردند هر روز هنگام نماز دعا می‌کنند تا خداوند محمدطه را به ما باز گرداند. خیلی از مردم نیز در پیامک‌های خود عنوان کرده بودند برای پیدا شدن محمدطه نذر کرده‌اند. ما نیز تصمیم گرفتیم اگر خداوند پسرمان را به ما باز گرداند، محمدطه را به زیارت امام رضا (ع) ببریم و حالا که پسرمان در مسجدی به نام امام رضا (ع) پیدا شده، واقعا نمی‌دانیم چگونه احساس خود را بازگو کنیم.

آنها گفتند، ما اطمینان داشتیم در سایه این دعاها، سرانجام روزی پسرمان را پیدا می‌کنیم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز با قدردانی از همدلی مردم برای کمک به یافتن کودک ربوده شده، گفت: تحقیقات برای شناسایی ربایندگان همچنان در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مادر
Philippines
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
خدا را شكر كه فرزندتان پیداشد ارزوی سلامتی برای شما وخانواده تان داریم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
خدا دوباره محمد طه رو به پدر و مادرش داده . خدایا هزار مرتبه شكرت
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
ازرباینده كه انسانیت بخرج دادومردم واین خانواده راخوشحال كردتشكرمیكنم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها