اجرای 3 نمایش جدید در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه

برنامه های تئاتر شهر اعلام شد

پایان اجرای نمایش «پسران آفتاب» در تالار اصلی

برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی با اجرای شش نمایش اعلام شد که نمایش «پسران آفتاب» به کارگردانی سیامک صفری شب گذشته -جمعه - به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد.
کد خبر: ۵۸۸۹۰۱
برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، در این هفته نمایش «مثل آب برای شکلات» نوشته و کار ابراهیم پشت کوهی و بازی رویا نونهالی، معصومه آقا بیگی، الهام اسکندری، فاطمه جعفری، محمد سایبانی، علیرضا سرحدی، امیر علی سی سی پور، ماندانا لیاقت، یاشار محسنی و مریم نحوی تا اول شهریور ماه، ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان به صحنه می رود.

«پوتین های عمو بابا» عنوان نمایشی نوشته و کار شهرام کرمی است که این هفته ساعت 19:30 دقیقه، به مدت ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان در تالار قشقایی اجرا می شود. رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، پریسا مقتدی و پرهام دلدار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در تالار سایه نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» نوشته مرتضی شاه کرم، کارگردانی سامان خلیلیان و بازی مرتضی شاه کرم، سارا قلی زاده آق قلعه، پروا آقاجانی، سامان خلیلیان و احمد صمیمی تا هفتم شهریور ساعت ۱۹ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان به صحنه می رود.

نمایش «مرز» نوشته و کار سیروس همتی و بازی خسرو شهراز، نادیا فرجی، جمشید صفری، اتابک نادری و قربان نجفی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان در کارگاه نمایش پذیرای علاقه مندان تئاتر است.

براساس این گزارش،  در چارچوب اجراهای محیطی مجموعه تئاتر شهر نمایش «لاموزیکا» نوشته «مارگریت دوراس» (بازنگری متن برای اجرا از جلال تهرانی) و کارگردانی صادق ملکی با بازی صادق ملکی و آیه کیانپور ساعت 17:30 دقیقه به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان در کافه تریای تالار اصلی میزبان دوستداران تئاتر است.

نمایش «زن ها بوی سرب می دهند» نوشته و کار محمد امین چیتگران و بازی ندا زیارتی تا اول شهریور در کافه تریای تالار چهارسو سایه اجرا می شود.

این نمایش ساعت ۱۷ به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها