تروریستهای القاعده پس از این که دو کودک را از منطقه های الزهرا و نبل واقع در شهر حلب ربودند پس از قرائت بیانیه ای آنها را تیرباران کردند.
کد خبر: ۵۸۸۴۴۵
تیرباران دو  نوجوان سوری توسط تروریست‌ها

به گزارش مهر به نقل از پایگاه العهد لبنان،اعضای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام که وابسته القاعده است، باز هم جنایت جدیدی را مرتکب شدند.

تروریستها با قرائت یک بیانیه  و با استناد دروغین به کتاب و پیامبر خدا، دو کودک بی گناه و مظلوم را که نمی دانستند چه عاقبتی در انتظارشان است، تیر باران کردند.

تروریستها این دو کودک را از مناطق شیعه نشین نبل و الزهراء واقع در حلب ربوده بودند تا در اقدامی وحشیانه آنها را بکشند و بیش از پیش چهره مخوف، وحشیانه و به دور از انسانیت خود را نشان دهند.

این صحنه ها به وضوح نشان می دهد: کسانی که در سوریه می جنگند، حیواناتی در پوشش انسان هستند که هدفشان کشتن افراد بی گناه و نابودی شهرها و روستاهاست.

در واقع هدف این تروریستها انقلاب علیه دولت سوریه نیست، بلکه هدف آنها جنگ فرقه ای است تا از رهگذر آن بتوانند سوریه و مردم این کشور را نابود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
این ها را نمیتوان انسان نامید خدا ازشون نگذره... مطمئنا" خون بیگناه دامنشون را میگیرد.
مسلم
Ireland
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
۰
۰
حقوق بشر كجاست انسانیت كجاست
رضا
United States
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
۰
۰
خدا لعنت كنه این تروریست های كثیف رو، به امید نابودی همه تروریست ها
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۰
۰
خدا لعنت كنه هرچه آدم ....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۰
۰
هزاران رحمت به حیوان.حیوان از روی غریزه و رفع نیاز میكشه و میخوره .این نجاستا چرا میكشن؟اسلام دین عفت و مهرباااااااااااااااااااااااااااااااانیه

نیازمندی ها