نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس:

نظر کمیسیون آموزش به میلی‌منفرد مثبت است

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه برنامه های میلی منفرد منطبق با انتظارات کمیسیون بود، گفت: میلی منفرد با توجه به تعاملی که تا کنون با مجلس داشته است، نشان می دهد که توانایی اداره این وزارتخانه را دارد.
کد خبر: ۵۸۶۹۹۸
نظر کمیسیون آموزش به میلی‌منفرد مثبت است

«جواد هروی» در پاسخ به این سوال که برنامه های وزیر علوم پیشنهاد شده توسط دکتر روحانی را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: برنامه های ایشان منطبق با خواسته های مجلس بود، اما نمی توان گفت همه افراد از این برنامه ها راضی بودند.

وی با اشاره به اینکه به هر حال ارایه برنامه توسط هر فردی، هم موافق دارد و هم مخالف، گفت: در حال حاضر نظر کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است و انتظار می رود تصدی وزارت علوم برای ایشان با توجه به برنامه های ارایه شده تسهیل شده باشد.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه میلی منفرد جهت گیری حزبی و سیاسی ندارد، تاکید کرد: آشنایی وی با مساله تحقیقات، در حوزه آموزش عالی، فاکتور بسیار مهمی است که از سوی مجلس لحاظ خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میلی منفرد از درون این وزارتخانه بیرون آمده و در سمت های مختلف این وزاتخانه فعالیت داشته به همین جهت بنده معتقدم که به ایشان می توان اعتماد کرد.

هروی تصریح کرد: سوال بنده از ایشان این بود که آیا در جهت تحقق بخشیدن به منویات رهبری گام برمی دارند که ایشان در این زمینه قول صد در صد به اعضای کمیسیون دادند.(پانا)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها